וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ: גם לנו יש "רשימת כוכבים"

פנחס וולף

18.11.2008 / 13:15

יואב קריים, יוסי מלכה, מוסי רז, אילן גלאון, גברי בר גיל - אלה חלק מהשמות שיתמודדו על מקום ברשימת מרצ לבחירות הקרובות

גם מרצ מציגה רשימת כוכבים משלה, אם כי עדיין קשה למצוא בה כוכבים מהשורה הראשונה, כמו אלו שהגיעו לליכוד או האישים שמרכיבים את התארגנות השמאל החדשה שעתידה לחבור למרצ.

עד כה הציגו את מועמדותם לרשימת המפלגה לכנסת בבחירות הקרובות, בין היתר, יואב קריים, ממובילי המאבק לזכויות הנכים, מנכ"ל אקי"ם יוסי מלכה, חברי הכנסת לשעבר מוסי רז ואילן גילאון, ומזכיר הקיבוץ הארצי גברי בר גיל.

זוהי אומנם רשימה מכובדת בשביל חמשת המנדטים שיש היום למרצ, אבל יהיה שם מאוד צפוף - אלא אם החבירה להתארגנות השמאל החדשה אכן תביא את מספר המנדטים לה מייחלים בשמאל.

יואב קריים, 34, הוא משתמש כסא הגלגלים הראשון שסיכוייו להיכנס לכנסת טובים. בשנת 99' קריים חדר לתודעה הציבורית בשעה ששימש דובר רהוט של מטה מאבק הנכים. כעבור שנתיים הוא שב לדברר את שביתת השבת של הנכים מול משרד ראש הממשלה בירושלים. לקראת הבחירות לכנסת ה- 16 בשנת 2003, יו"ר מרצ דאז יוסי שריד הציע לקריים את המקום ה- 12 ברשימת מרצ לכנסת. קריים נעתר לבקשה, אולם לאחר המעבר של יוסי ביילין ויעל דיין מהעבודה למרצ, הוא נדחק למקום ה- 14 הלא ריאלי.

אילן גילאון כיהן כח"כ מטעם מרצ בכנסת ה-15 ושימש סגן ראש עיריית אשדוד בעבר. הוא מגיש כיום תוכנית ב"רדיו ללא הפסקה". מוסי רז היה מזכ"ל שלום עכשיו בין השנים 1994-2000 וכיהן כח"כ בכנסת ה-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully