וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "ש"ס והעבודה מחפשות הון פוליטי"

18.11.2008 / 10:27

ההתנגדות בקואליציה לתכנית החירום הכלכלית של האוצר הכעיסה את יו"ר קדימה: "יש להתעלות מעל שיקולי בחירות"

שרת החוץ ויו"ר מפלגת קדימה ציפי לבני הביעה הבוקר (שלישי) את מחאתה בעקבות ההתנגדות הצפויה של ש"ס ומפלגת העבודה לתכנית להאצת המשק שגיבש שר האוצר רוני בר-און. מוקדם יותר דווח כי ש"ס צפויה להיות לשון המאזניים בהצבעה על אישור התוכנית בוועדת הכספים של הכנסת. שני נציגי העבודה בוועדה, חברי הכנסת אבישי ברוורמן ושלי יחימוביץ', מתנגדים לתכנית במתכונתה הנוכחית.

יו"ר קדימה לבני אמרה כי "התנגדות ש"ס והעבודה לתכנית החירום להאצת המשק מלמדת מדוע אסור להצביע למפלגות סקטוריאליות. התכנית חיונית להתמודדות עם המשבר הריאלי ועם מיתון אפשרי וזאת ללא קשר לשאלת הצורך במתן מענה ממשלתי לעניין הפיננסי ולחסכונות. מכעיס לראות שיש גורמים פוליטיים שמנסים לעשות הון פוליטי על גב הציבור".

לבני הוסיפה כי "התנגדות לתכנית תמנע השקעות במיליארדים ותמיכה בעסקים כפי שמתוכנן. בתקופה כזו אני מצפה מכלל ההנהגה הפוליטית בישראל, למרות תקופת הבחירות שאנו מצויים בה, להתעלות מעל שיקולי בחירות ולעשות מה שטוב במדינה ולא מה שטוב למפלגה".

בתגובה, אמר היום יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אבישי ברוורמן (עבודה), כי "דבריה של לבני הם לא יותר מניסיון להסיט את תשומת הלב מהבעיות העומדות על הפרק בתחום הכלכלי. הפתרון שלה הוא כלכלת בחירות מהסוג השקוף ביותר שתוצאתו היחידה תהיה פגיעה במשק הישראלי, במעמד הבינוני ובקבוצות החלשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully