וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: אנחנו יודעים מי רצח את אלפרון

נתיב נחמני

18.11.2008 / 10:44

תנ"צ ג'קי בריי דחה את הביקורת על אזלת ידה של המשטרה במאבק בפשע המאורגן ואמר לוואלה! חדשות: "ההצלחה שלנו במניעת ארועים דומים נשארת מאחורי הקלעים"

בבוקר שאחרי חיסולו של ראש משפחת אלפרון - יעקב אלפרון, במשטרה נערכים למלחמת העבריינים שככל הנראה תגיע לרחובות הערים. "אין ספק שארגוני הפשיעה כיום ממחישים את חומרת האיום על שלום הציבור", אמר לוואלה! חדשות תת ניצב ג'קי בריי, ראש היחידה למאבק בפשיעה הכלכלית.

בריי הוסיף כי המציאות יכולה להיות קשה הרבה יותר, "ההצלחות שלנו במניעת ארועים דומים נשארות מאחורי הקלעים". לדבריו המשטרה נמנעת מלחשוף סיכולים של ניסיונות חיסול ואירועים אלימים אחרים מחשש לחשיפת מקורות ומסיבות מודיעיניות נוספות. "אם לא היינו פועלים האנרכיה הייתה שולטת".

בריי נמנע מלכוון אצבע מאשימה כלפי חשודים בהזמנת החיסול אך אמר כי "בסופו של יום מבחינה מודיעינית אנחנו יודעים לא מעט, העבודה הקשה היא להפוך את המידע לראיות ולכן הדברים לוקחים זמן ויש צורך באורך נשימה. אנו שוקדים כרגע כדי לכוון את עצמנו אל החשודים ברצח - אנחנו יודעים מי הם ואנחנו נגיע אליהם".

בריי התייחס למאבק שהכריזה משטרה נגד משפחות הפשע באזור נתניה ואמר כי "השקט ששורר בנתניה הינו תוצאה ישירה של פעילות ממוקדת של המשטרה, הלחץ שאנחנו מפעילים בשטח הוא משמעותי. רמת החיכוך שלנו עם ארגוני הפשיעה עלתה, וישנה סדרה של מהלכים מתוחכמים שאנחנו נוקטים בהם".

בצהרים יובא יעקב אלפרון לקבורה בבית העלמין ברעננה. אלפרון, בן 53, אחד מבכירי ארגוני הפשיעה בארץ, נהרג אתמול בצהרים בפיצוץ שאירע בצומת הרחובות יהודה המכבי ודרך נמיר בצפון תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully