וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרדת בגדול - גרסת הכלבים

18.11.2008 / 2:23

ארגון צדקה וטרינרי מודאג מתופעת ההשמנה בקרב בעלי חיים בריטיים והחליט לפעול - תחרות ירידה במשקל עבור כלבים וחתולים יוצאת לדרך

בעיית ההשמנה בבריטניה לא נעצרת בבני האדם: שמונה מהחיות השמנות ביותר בממלכה עתידות להשתתף במשטר דיאטה וחיטוב בן 100 יום, לאחריו יוכתר "אלוף החיות בירידה במשקל".

המשתתפים הם שבעה כלבים וחתול אחד, כולם בעלי משקל עודף של לפחות 30%. משקלם הכולל הוא 191 קילוגרם. החיות, שצריכות להשיל משקל כולל של 74 קילוגרם כדי להגיע למשקלם האידיאלי, יקבלו תוכנית דיאטה והתעמלות קפדנית. החיה שתשיג את הירידה הגדולה ביותר במשקל גופה, תוכתר כ"יורדת בגדול", ותזכה את בעליה בחופשה חלומית, ידידותית לחיות.

החיות נבחרו לתחרות על ידי ארגון צדקה וטרינרי, שמארגן את התחרות. המארגנים מסרו כי כ-30% מהכלבים בבריטניה סובלים ממשקל יתר או מהשמנה חולנית. בבריטניה ישנם כ-1.95 מיליון כלבים שמנים.

"לצד המנה הרגילה של מזון הכלבים, הבעלים נוטים לצ'פר את הכלבים שלהם במאכלים מזיקים כמו גבינות, טוסטים וביסקוויטים עם חמאה", אמר שון ונסלי, מנתח וטרנרי מארגון הצדקה. "הם לא מבינים שבנחמדות שלהם הם למעשה הורגים את החיה", הוסיף. אז אם אתם אוהבים את החיה שלכם, מעכשיו - רק חסה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully