וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בי-ם: מסע הנקמה ממשיך

17.11.2008 / 17:33

לאחר שח"כ ליצמן הותקף בעקבות התנגדותו למועמדותו של פרוש, תקפו בתגובה חסידים את בנו של פרוש. "הם היכו ובעטו בי"

הרחוב החסידי לא נרגע לאחר ההפסד שנחל מאיר פרוש בהתמודדות על ראשות עיריית ירושלים. אתמול (ראשון), קבוצת חסידים, שעל פי הערכות ברחוב החרדי הם חסידי גור, תקפה את בנו של פרוש, ישראל, חבר מועצת עיריית אלעד, ברחוב ירמיהו בבירה.

"התקשרו אליי ואמרו לי שיש עלי האזנות ושומעים אותי מדבר נגד האדמו"ר מגור", אמר פרוש הבן לוואלה! חדשות. "אמרתי להם שלא דיברתי נגד האדמו"ר. אם יש להם האזנות שישמיעו לי אותן. לאחר מכן, הם חזרו אליי ואמרו 'עזרת לנו כמה פעמים. אנחנו רוצים להשמיע את ההקלטות'." פרוש השתכנע להיפגש עם האלמונים בירושלים בתקווה להגיע איתם להבנות, אך כשהגיע למקום הם היכו אותו, בעטו בו וזרקו אותו מהרכב.

לטענת פרוש הבן, זו אינה הפעם הראשונה שמטרידים אותו. לדבריו, אלמונים התקשרו אליו בימים האחרונים ואיימו לסירוגין כי יהרגו אותו וישרפו אותו. בשל הוראת רבו, הוא לא התלונן במשטרה.

האירוע אתמול מצטרף לשרשרת של אירועים אלימים בעקבות הבחירות המקומיות בירושלים. אנשי חסידות גור התנגדו למועמדותו של מאיר פרוש לראשות העיר, ובעקבות כך מאשימים אותם תומכיו של פרוש בהפסד שנחל.

בשבת הותקף נציג גור בכנסת, ח"כ יעקב ליצמן, בחצר חסידות סלונים. על פי החשד, קומץ של חסידים של סלונים השליך לכיוונו של ליצמן אוכל, דחף אותו וזרק את כובע השטריימל שלו מעל ראשו. בתגובה, הודיע אדמו"ר סלונים לחסידיו כי המתפרעים לא יוכלו לפנות אליו לשיחות אישיות עד שלא יתנצלו בפני ליצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully