וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יתנצל בפני פנינה רוזנבלום?

פנחס וולף

17.11.2008 / 15:05

חברת הכנסת לשעבר אמרה כי יו"ר הליכוד הבטיח להיפגש עמה בעקבות הרחקתה מבמת מרכז המפלגה.רוזנבלום: "כל הכבוד לנתניהו"

פנינה רוזנבלום, חברת הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, אמרה היום (שני) כי יו"ר הליכוד בנימין נתניהו קבע עמה פגישה ליום חמישי הקרוב בעקבות האירוע אתמול במרכז הליכוד בו סירבו מאבטחים לאפשר לה לעלות לבמה לשירת התקווה.

לדבריה, נתניהו אמר לה כי זו הייתה שערוריה, והוא מתכוון לבדוק לעומק ולמצות את הדין עם אותם האנשים שנתנו את ההוראה. רוזנבלום אמרה כי "אני מעריכה את הצעדים שנתניהו מתכוון לנקוט, וכל הכבוד למנהיג שיודע לקחת את העניינים לידים, נתניהו לא רוצה לחזור למה שהיה בעבר במרכז הליכוד, אלא רוצה פוליטיקה נקייה".

הסברה הרווחת היא בכירי הליכוד ביקשו לשוות מעמד ממלכתי וייצוגי לאישים שעמדו על הבמה, ולכן הורו לא לאפשר לרוזנבלום לעלות לבמה. רוזנבלום אמרה כי המאבטים מנעו ממנה לעלות לבמה ואמרו כי "מדובר בהוראות מלמעלה". בפתיחת מושב החורף של הכנסת, רוזנבלום עוררה סערה כשהגנה על נתניהו בצורה לא ממש דיפלומטית. במהלך נאומו כיו"ר האופוזיציה במליאת הכנסת, ובעקבות קריאות ביניים שהפנו כלפיו, רוזנבלום התפרצה בקריאת ביניים וצעקה "בשביל זה יש בחירות".

כזכור, רוזנבלום היא חברת כנסת לשעבר, וחל עליה איסור לקרוא קריאות ביניים במליאה. בתגובה רוזנבלום אמרה אז כי, "כולם מפריעים לנאום, ואני אמרתי דבר הגיוני. אנחנו לפני בחירות והציבור יקבע. קריאות הביניים לנאום של נתניהו היו בלתי נסבלות. לא ידעתי שבתור חברת כנסת לשעבר אסור לי לקרוא קריאות ביניים. חשבתי שאם אני כבר יושבת במליאה, מותר לי גם להגיב. אני רק בובה?". בשבוע שעבר, רוזנבלום הציגה את מועמדותה לרשימת ליכוד לכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully