וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: גננת מרמלה סייעה בתכנון פיגוע

יהושע בריינר

17.11.2008 / 14:31

סומייה אבו ע'אנם, בת 21, מואשמת כי חברה לפעילים מגדודי חללי אל אקצה שתכננו לחטוף חייל ולבצע פיגוע המוני בישראל

הותר לפרסום היום (שני) כי שירות הביטחון הכללי בשיתוף היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרו צעירה בת 21 מרמלה, סייעת בגן ילדים, החשודה בקשר עם פעילים מגדודי חללי אל אקצה בעזה. על פי כתב האישום שהוגש היום בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד סומייה אבו ע'אנם, תושבת רמלה. היא מואשמת בעבירה של קיום מגע עם סוכן חוץ. על פי כתב האישום, אבו ע'אנם התבקשה על ידי הפעילים מעזה לסייע לארגון להוציא לפועל פיגועים בישראל.

מחקירתה עולה כי בסמוך לחודש ספטמבר האחרון יצרו עימה קשר פעילי ארגון חללי אל אקצה מעזה וביקשו ממנה לסייע בחטיפת ישראלי. על פי כתב האישום אבו ע'אנם הביעה נכונות עקרונית ליטול חלק בחטיפה .כמו כן מחקירת השב"כ עולה כי ע'אנם נתבקשה לסייע בהכנסת מחבלת מתאבדת מעזה ולהובילה למקום הומה אדם לביצוע פיגוע. בימים אלו הייתה אמורה ע'אנם להתחיל את לימודיה באוניברסיטה בישראל.

בתקופה האחרונה נחשפו כמה מקרים בהם מעורבים אזרחים ישראלים בסיוע לארגוני טרור. אתמול הוגשו שני כתבי אישום נגד צעירים בני 18 ממזרח ירושלים באשמת תמיכה בארגון טרור. בבית המשפט המחוזי בעיר הוגש כתב אישום נגד אחמד אבו רמילה ואילו בבית משפט השלום הוגש כתב אישום נגד מג'ד דריוש - שניהם מהכפר עיסאוויה. השניים מואשמים כי בסוף שנת 2005 חברו יחד עם אחרים להקמת חוליה התומכת בחזית העממית לשחרור פלסטין. במסגרת פעילותם וחברותם, קשרו השניים קשר לביצוע פיגועים בשטחי ישראל.

עוד עולה מכתב האישום כי השניים ריססו יחד עם חברי חוליה אחרים כתובות תמיכה בארגון הטרור על קירות הכפר ותלו תמונות של עצורים המשתייכים לארגון. על מנת לממן את פעילותם נהגו המואשמים לאסוף כסף מחברי החולה ולקנות ציוד ובכללו תרסיסים וכאפיות שנועדו לסייע בפעולות התמיכה בחזית העממית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully