וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פה? מאפו

רותם דרוב

17.11.2008 / 11:33

בעלים חדשים ושלל מאפים טריים בבית הקפה מאפו בתל אביב

קפה מאפו הניצב על פינת בן יהודה בתל אביב נמצא בשטח כבר יותר מ- 13 שנה, נצח במושגים תל אביבים. כעת, קרן טייב קונדיטורית בהכשרתה לקחה את בית הקפה לידיה, ומאפים חדשים פרי ידיה מעטרים את התפריט.

"אני גרה במתחם הקרוב' הייתה אפילו תקופה שגרתי ממש בבניין הצמוד" אומרת טייב, "יש לי כבר כמה שנים קונדיטוריה בכרמי יוסף שעיקר הפעילות שלה הוא למאפיות, והכנת עוגות לקייטרינג ובתי קפה אחרים וקינאתי, נמאס לי לראות רק ספקים ונהגי משאיות באים לאסוף את העוגות שלי, רציתי גם אני לראות קצת קהל, לחוש את הפידבקים, כששמעתי שהמקום למכירה קפצתי על ההזדמנות"

קרן טייב עדיין לא זנחה את הקונדיטוריה בכרמי יוסף, פעם בשבוע היא קופצת לשם, ועושה הכנות רוחב, מקפלת בצקים ורוקחת מרקחות כאשר כל הגימור הסופי נעשה ב'מאפו' עצמו, מכל השפע הזה אפשר לטעום מאפים כמו עוגת גבינה אפויה, סופלה שוקולד, פנסייר שקדים ופירות יער, או טארט שקדים ואגסים. יש גם כריכים כמו ריקוטה, או חזה עוף וגם סלומון מעושן עם אפשרות להזמין רק חצי כריך בטווח מחירים של 17-36 שקל, ארוחת בוקר ישראלית במחיר של –39 שקל, סלטים שונים בטווח של 37-44 שקל וגם ארוחות צהרים ביתיות כמו שניצל וקציצות שמוגשות כל היום במחיר של-44 שקל. הקפה במקום של דאנסי.

קפה מאפו רח' מאפו 18 תל אביב 03-5270010
שעות פתיחה א'-ה' 08:00 –עד לקוח אחרון , יום ו' 08:00-17:00 ש' 11:00-18:00

  • עוד באותו נושא:
  • מאפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully