וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הגביר את האבטחה לבכיריו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.11.2008 / 9:34

מקורות בחמאס מסרו כי הארגון הורה לבכיריו לצמצם את תנועותיהם בעזה מחשש שיחוסלו. לדבריהם, ישראל העבירה איומים על "צעדים קשים נגד הרצועה" דרך מדינה ערבית

לאור ההסלמה הנוכחית, הגביר חמאס את האבטחה לבכיריו מחשש שיחוסלו על ידי ישראל. כך דיווחו היום (שני) מקורות בארגון לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון. המקורות הוסיפו כי מנגנון הביטחון והאבטחה הורה לבכירי חמאס לצמצם את תנועותיהם ברצועת עזה מחשש שישראל תפגע בהם.

המקורות מסרו כי בשל כישלונו של ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן להרגיע את פעילותה של ישראל נגד הפלגים הפלסטינים ולמנוע את ההסלמה ברצועת עזה, "השורה הראשונה והשנייה של בכירי חמאס כפופים בימים האחרונים לצעדים ביטחוניים נוקשים".

"ישראל שיגרה מסר תקיף לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי באמצעות מדינה ערבית, לפיו היא דרשה ממנו להפסיק באופן מיידי את ירי רקטות הקסאם מהרצועה לעבר הנגב המערבי", הוסיפו המקורות. "ישראל הודיעה לחמאס שאם לא יפסיק את הירי, היא תיאלץ לנקוט בצעדים קשים נגד הרצועה". לדברי המקורות, המסר הועבר במהלך היומיים האחרונים לבכירי שני הארגונים.

בתוך כך, בכיר חמאס ד"ר איסמעיל רדואן אמר כי איומיו של שר התחבורה שאול מופז לחסל את צמרת הארגון אינם מפחידים אותם. "האיומים של מופז אינם מפחידים את חמאס, את מנהיגיו ואת פעיליו. אנו מזהירים את ישראל מתוצאות המשחקים שלה באש ומתוצאות החיסולים שתבצע", אמר. לדבריו, שום אזרח ישראלי לא יחוש ביטחון כל עוד האזרחים הפלסטינים נתונים לחיסולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully