וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שפיהק בטקס לזכר רבין: "אני מתנצל"

יהושע בריינר

17.11.2008 / 7:00

לוואלה! חדשות נודע כי החייל הגיש בקשת מחילה על מעשהו וכי אביו דן אתמול בנושא עם מפקד הבסיס. "לא היתה לו כוונת זדון"

החייל שפיהק במהלך טקס לזכרו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ונשלח בשל כך למאסר של 21 יום הגיש בקשת מחילה למפקדו. החייל הגיש טופס בקשה מיוחדת מהכלא למפקד הבסיס, וזו צפויה להיבחן על ידי מפקד חיל האוויר. בתוך כך נודע לוואלה! חדשות, כי אביו של החייל נפגש אתמול (ראשון) עם מפקד בסיס רמת דוד, אל"ם אילן בודינגר, ושוחח עימו בנושא במשך שעה ארוכה. במהלך הפגישה הבהיר האב, כי בנו הוא חייל ממושמע וכי לא היתה לו כל כוונה לפגוע במעשהו בזכרו של רבין. הפגישה התקיימה על פי בקשת האב.

"התרשמנו כי מפקד הבסיס הבין ומצאנו אצלו אוזן קשבת", סיפרה אימו של החייל. "בעלי הבהיר לו כי הבן שלנו הוא לא ילד שיפהק בכוונה על מנת להעליב, וכי הוא ילד ערכי ומוסרי שמעריך את פועלו של רבין. חשוב לי להבהיר שבבקשת המחילה שלו הוא לא התנצל על המעשה אלא הבהיר כי לא היתה לו כוונת זדון בפיהוק. בסך הכל מדובר בפעולה לא נשלטת. אני מקווה מאוד שכל הפרשה תסתיים בקרוב ושבני ישוב לפעילות בבסיס".

ראשיתה של הפרשה לפני כשבוע, כאשר במהלך טקס לזכרו של רבין בבסיס רמת דוד פיהק החייל, המשמש כטכנאי מטוסים, במהלך דבריו של אל"ם בודינגר. עקב כך הורה מפקד הבסיס לשפוט את החייל, ומפקד הטייסת שלו פסק כי הוא ישלח למאסר בן 21 ימים בכלא שש. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "החייל אכן הגיש פנייה והנושא נבדק על פי הנהלים המקובלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully