וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה לא ממגנת, ההורים ישביתו הלימודים

יהושע בריינר

17.11.2008 / 0:32

במחאה על היעדר מיגון באשקלון, ישביתו היום ההורים את הלימודים בבית ספר יסודי בעיר. "מה הילד אמור לעשות ברגע שיורים עלינו?"

הורי בית הספר היסודי באשקלון "בית יחזקאל" החליטו להשבית את הלימודים בבית הספר ביומיים הקרובים בעקבות המחסור במיגון בבית הספר. ועד ההורים מתכנן לבצע פעולות מחאה, בהם לשלוח את הילדים להפגנת מחאה מול מחוז הדרום של משרד החינוך בבאר שבע, וכן מול משרד הביטחון בתל אביב. לדברי ההורים, בבית הספר אין מקלטים או מיגוניות, ובעת ירי קסאם התלמידים אינם ממוגנים כלל.

"יש בבית הספר מבנים מאז קום המדינה", אמר לוואלה! חדשות יו"ר ועד ההורים אלי שאטו, "יש כיתות עם גגות מעץ, מה הילד אמור לעשות ברגע שיורים עלינו? במצב הנוכחי לשלוח את הילדים לבית הספר זה כמו לשלוח אותם לטבח. רמת המיגון בבית הספר היא פשוט אפס. במקום להשקיע את הכסף בתוכניות כמו 'אופק חדש' היו משקיעים אותו בהצבת מיגוניות. האם חיים של ילדים שווים פחות מלשים כמה מיגוניות? כשייפול כאן קסאם, והוא ייפול, כולנו נשלם על כך פי כמה וכמה".

ההורים דורשים להציב בשטח בית הספר 12 מיגוניות. יש לציין שמדובר בהשבתה של הורי התלמידים, וכי המורים ועובדי העירייה ימשיכו לעבוד כרגיל. "אנחנו דורשים שמישהו ייקח אחריות על ביטחון הילדים שלנו", אמר שאטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully