וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה בשדרות: "מו"מ עם חמאס או מבצע בעזה"

יהושע בריינר ושי מכלוף

16.11.2008 / 21:03

עשרות תושבי העיר מוכת הקסאמים הפגינו נגד מדיניות הממשלה בנוגע לירי הקסאמים. ראש עיריית שדרות הנבחר: "על הממשלה לעשות כל שביכולתה כדי למנוע הירי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

עשרות תושבים יצאו הערב (ראשון) לרחובות שדרות והציתו צמיגים במחאה על מדיניות הממשלה בנוגע לירי רקטות הקסאם לעבר העיר. ראש עיריית שדרות הנבחר דוד בוסקילה קרא לממשלת המעבר להחליט על תגובה מיידית לירי הקסאם.

בוסקילה אמר לוואלה! חדשות כי "באופן אישי לא ציפיתי לימי חסד. אנו דורשים מהממשלה לעשות כל שביכולתה על מנת שהעיר לא תחזור לימי ההסלמה שהיו לפני מספר חודשים. מבחינתי שאפילו ינהלו משא ומתן עם חמאס או מאידך ינקטו פעולה צבאית, העיקר שהשקט ישוב לשדרות".

מוקדם יותר נורו שתי רקטות קסאם לעבר שדרות. אחת הרקטות נפלה בחצר בית בעיר. גבר בן 30 נפצע באורח קל מרסיסים שחדרו לידו ולראשו. הוא סירב להתפנות לטיפול רפואי בבית החולים וטופל במקום. כמו כן, טופלו במקום שני נפגעי חרדה. נזק כבד נגרם לבית. 'גדודי חללי אל-אקצא - החוליות על שם עימאד מורנייה' נטלו אחריות לירי.

הבוקר נפלו שתי רקטות קאסם בשטח המועצה האזורית אשכול, ולא גרמו לנפגעים או לנזק. ביום שישי נורה מטח של 15 רקטות קסאם וגראד לעבר הנגב. חמש רקטות גראד נפלו בתוך שטח העיר אשקלון, ובזירות הנפילה טופלו 15 נפגעי חרדה שפונו לבית החולים "ברזילי" בעיר. לא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully