וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה היחצ"ן שהפליל את אלפרון התחרט?

נתיב נחמני

16.11.2008 / 20:20

לאחר שהיחצ"ן התלונן נגד דרור אלפרון כי סחט אותו ודרש ממנו פרוטקשן, הוא ביטל את עדותו. המשטרה: "התופעה מוכרת לנו"

התפתחות בחקירת פרשת סחיטת יחצ"ן המסיבות בידי דרור אלפון: היחצ"ן, העד המרכזי פרשה, חזר בו מעדותו, בה טען שנסחט בידי אלפרון על מנת שזה "ישמר השקט" במסיבות אותן הוא מארגן. למרות זאת, במשטרה לא מתרגשים וטוענים כי "הדין ימוצה עם אלפרון עד תום".

בשבוע שעבר הסגיר עצמו אלפרון למשטרה, לאחר שנחשד כי ביקש כספים תמורת "שמירה על הסדר" במסיבות. לטענת אלפרון, המתלונן הוא "חבר ובן בית", שחייב לו כספים, וכשהבין שהוא לא יכול לעמוד בתשלומים, החליט לבדות תלונה על מנת להתחמק מהחוב. לטענתו, המתלונן הוא שותפו לעסק ארגון המסיבות, והתשלומים שהועברו לו הם חלקו של המתלונן אותו שילם על מנת להיכנס כשותף. "זאת בסך הכל שותפות עסקית, לא פרוטקשן ולא שום דבר אחר", טען אלפרון, "הוא היה בן בית אצלי והיה בא אלינו לארוחות צהריים עם המשפחה".

למרות שהיחצ"ן חזר בו מעדותו, המשטרה טוענת כי בידיה ראיות מוצקות נוספות להוכחת טענתם כי אלפרון עסק בסחיטה תחת איומים של היחצ"ן, ומחר יובא לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שם יוגש נגדו כתב אישום בגין העברות המיוחסות לו. "התופעה מוכרת לנו", אמר גורם במשטרה המעורה בפרשה, "לא אחת קרה שגורמים עברייניים איימו על עדים בפרשות על מנת שיחזרו בהם מעדותם". גורמים נוספים הוסיפו כי יש סיבה טובה לכך שלמרות החזרה בעדות, הפרקליטות החליטה להמשיך עם הגשת כתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully