וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים בערוץ המוזיקה

ענת קם

16.11.2008 / 14:40

הערוץ יפטר 12 עובדים. מנכ"ל הערוץ: "לאור המצב הכלכלי המידרדר ואי הבהירות הרגולטורית בנוגע לערוץ, נוקט ערוץ 24 בצעדי התייעלות מתחייבים"

ערוץ המוזיקה יפטר 12 עובדים ממחלקות הפרומו והאינטראקטיב, מהלך שיוביל למעשה לסגירת מחלקת הפרומו. הפיטורים מתבצעים על רקע קיצוצים שנגרמים עקב שלוש סיבות מרכזיות: האחת היא המצב הכלכלי במשק שמשפיע על גופי תקשורת רבים. סיבה נוספת היא הרפורמה הצפויה בשוק התקשורת שמציבה את הערוץ באופק פעולה לא ברור, מאחר שטרם התקבלה החלטה סופית לגבי שידור פרסומות בשידורי הכבלים והלווין מחד ולגבי הכנסת ערוץ 24 לחבילה הצרה מנגד. הסיבה השלישית היא שטרם אושרה עסקת רכישת 45% ממניות הערוץ על ידי קשת, דבר המעכב את העברת הכסף לערוץ. העסקה אמנם אושרה על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים אך טרם אושרה במועצת הרשות השנייה ובמועצת הכבלים והלווין.

ההחלטה על הצמצומים דווקא במחלקות אלו התקבלה מתוך כוונה שלא לפגוע במחלקת התוכן ובשידורי הערוץ. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בערוץ הוחלט שמחלקת הפרומו של ערוץ 24 שפועלת מאז הקמתו לא הצדיקה את עלותה מאחר שמדובר בערוץ נישה שלא נדרש לכמויות פרומואים של ערוץ ברודקאסט. החלטה דומה התקבלה גם לגבי מחלקת האינטראקטיב, מאחר שהכנסות אתר ערוץ המוזיקה אינן מכסות כרגע את ההוצאות הנדרשות להפעלתו.

דן תדמור, מנכ"ל הערוץ אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "לאור המצב הכלכלי המידרדר ואי הבהירות הרגולטורית בנוגע לערוץ, נוקט ערוץ 24 בצעדי התייעלות מתחייבים. צעדי ההתייעלות הללו ננקטים תוך הקפדה שלא לפגוע במגוון ואיכות התוכניות המשודרות בערוץ, ומבלי לפגוע בלוח השידורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully