וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אנרגיה משתנה

יאיר טריבלסקי

16.11.2008 / 15:00

תקשורת בעייתית, שיקול דעת שגוי ואופטימיות מוגזמת - טריבלסקי מבקש שתיזהרו מכל אלה השבוע ויש לו כמה המלצות נוספות

יש שינוי משמעותי באנרגיה השבוע (שבין 16-22 בנובמבר), הן בכיוון הזרימה והן בדרך הפעולה, למרות שהתקשורת שלנו בהחלט אינה במיטבה. אם נקשיב לתהליכים האלה, נוכל לא רק לנצל את האנרגיה שלנו בצורה משופרת, אלא גם לשנות כיוון, דרך פעולה ותוצאה סופית. חשוב במיוחד עכשיו לפעול באופן מדויק ולהיצמד לעובדות ובעיקר להיזהר מאופטימיות יתר קשתית אופיינית, שעלולה לגרום לשגיאות בשיפוט ובשיקול הדעת.

הזוית הקשה של השבוע

זוית פעולה בין מרקורי במזל עקרב לנפטון שבמזל דלי. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו והוא נמצא במזל עקרב הרגשי, שמביא איתו חוסר פרופורציות ומעורבות רגשית עמוקה בכל תהליך שמתרחש עכשיו. נפטון הוא כוכב מערפל ומתעתע וגדולתו היא בכך שהוא ממסמס מטרות והופך הכל לרגשני מאוד.

זוית פעולה בין השניים האלה מביאה איתה תקשורת חסרת פרופורציות, מעורבות רגשית עצומה בכל פעולה ובכל החלטה ובעיקר שיקול דעת שאינו במיטבו, בייחוד בכל מה שקשור לצד המעשי של החיים. מה עושים? חושבים פעמיים לפני כל מלה שנאמרת, נזהרים מאוד מלהיסחף למקומות של אשליה ופנטזיה והחלטות חשובות באמת – דוחים לסוף השבוע או לשבוע הבא אם אפשר. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, דגים ועקרב.

המעברים המעניינים של השבוע

מעברם של מרס בתחילת השבוע והשמש בסופו, ממזל עקרב למזל קשת. המעניין הוא שהשניים מסמלים ביחד את הכוכבים האקטיביים שאחראים על עשייה ופעולה ומעברם בשבוע אחד למזל אחר, מסמל על שינוי חד בכיוון האנרגיה שלנו ובדרכי הפעולה.

אחרי חודש מצד השמש וחודשיים מצד מרס במזל עקרב, שהביאו איתם מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל פעולה והחלטה, עוברים השניים האלה למצב אחר של פעולה: מזל קשת שייך ליסוד האש, שבנוי בעיקר לא על חוויה רגשית כדרך הפעלה, אלא על הצורך בפעולה עצמה, בין אם פיזית ובין אם פרקטית.

משום כך, אפשר לומר שתהיה מעין התעוררות השבוע, בעיקר לחוויות של עשייה, אחרי דגירה, חשיבת יתר ועצירה מסויימת של פעולות בזמן האחרון, כשהשניים שהו במזל עקרב. נראה שנגמר הזמן של תכנונים ושל כוונות: כעת הגיע זמן הפעולה ובגדול. גם מרס וגם השמש שמים בין היתר את הדגש גם על פעילות פיזית, וזה בדיוק הזמן לעזוב לרגע את הרגש שקיבל דגש משמעותי בזמן האחרון ולחזור לגוף.

חזרה כזו יכולה להתבטא בדרכים של שחרור אנרגיה כמו הליכה, רכיבה על אופניים וחדר כושר, או פעילות ספורטיבית תחרותית או אחרת, כדרך של ביטוי אישי ושחרור פיזי של האנרגיה שלנו, שהיתה עצורה למדי בחודשיים האחרונים. שחרור כזה יביא לא רק לתחושת הקלה, אלא גם לניתוב לחצים מסוגים שונים למקום שבו לא יצטברו ויביא איתם חוסר שקט וחוסר סבלנות.

מצד שני, חשוב בפרק הזמן הזה לפעול בזהירות רבה, לא להיסחף לאופטימיות יתר ולהימנע במיוחד מהחלטות פזיזות וחסרות זהירות. מי בעיקר יושפע משני המעברים האלה? בעצם כולנו, אך בעיקר מזלות טלה, קשת, אריה, דלי ומאזניים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - הגיע הזמן לאסוף את עצמכם, לאתר מטרות ואחרי תקופה לא קצרה של עצירה - לפרוץ קדימה.

שור - מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי, מביא איתו חזרה לקרקע מכל הבחינות. פעלו בהתאם.

תאומים - שבוע לא קל ובו כדאי להימנע משליפות מהשרוול ולדחות החלטות לשבוע הבא.

סרטן - מעבר השמש ומרס למזל קשת, יביא איתו בתקופה הקרובה דגש על התחום המקצועי והשקעה בבריאות שלכם.

אריה - השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת והאופטימיות חוזרת. הגיע הזמן לרומנטיקה.

בתולה - שבוע שבו אתם לא ממש במיטבכם. זמן לפרופיל נמוך ולדחיית מימוש החלטות ויוזמות לשבוע הבא.

מאזניים – זו תקופה של יציבות יחסית ורגיעה ביתית. השקיעו קצת יותר בבית, בסביבתו ובבני הבית.

עקרב – המתחים ממשיכים לרדת, אבל אתם עומדים לפני שבוע משמעותי, שאוטוטו יכנס לתוקף. מוכנים?

קשת – גם כוכב מרס וגם השמש עוברים השבוע למזל שלכם ואתם זוכים למנת אנרגיה אדירה. נסו לנצל אותה כראוי.

גדי - מצבור האנרגיה שנוצר השבוע במזל קשת, יביא איתו תקופה שבה הרבה יתרחש מאחורי הקלעים. גלו סבלנות ואורך רוח.

דלי – דרך הפעולה שלכם הופכת להיות קולקטיבית ומשתפת פעולה עם אחרים והמעגל החברתי יחזור ויתרחב לו.

דגים - מעבר השמש ומרס למזל קשת, מציב אתכם בתקופה הקרובה במרכז העניינים, עם דגש על קריירה ואסרטיביות. הגיע הזמן לפעול!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 24.12.1969 בשעה 07:15 בבוקר. אני מרצה למתמטיקה ומחשבים במכללות ולצערי הקריירה שלי נקלעה למשבר. לאחרונה אני עומד בפני תהליך של פיטורים ממקום עבודה אחד וקשיים במקום עבודה אחר המרוחק מביתי.
מה העתיד צופן לי? האם תהיה הטבה כלשהי בתחום הקריירה שלי ?

תשובה: ובכן, אין ספק שאתה עובר תהליך משמעותי מאוד בתקופה הזו וזה לא יהיה תהליך קצר. התהליך הזה מורכב כעת משלושה רבדים, כל רובד מסמל השפעה של כוכב אחר על מפת הלידה שלך בתקופה הזו.הכוכב הראשון הוא אורנוס. מלפני שלושה חדשים ועד עוד כחצי שנה קדימה, הוא יוצר זוית פעולה לא קלה עם ונוס הרגשית שנמצאת אצלך במזל קשת ומביא איתו זעזועים ושינויים. אורנוס יוצר שינויים רגשיים ומכיוון שונוס נמצאת אצלך בבית ה- 12 מאחורי הקלעים, הוא מזעזע את תחושת הבטחון הבסיסית שלך ומביא איתו פחד לא קטן מפני העתיד.

שינויים מהסוג הזה בדרך כלל מסתיימים באופן מוצלח, כשהאיש מבין שמיצה תהליך מסויים או דרך מסויימת והוא צריך לפנות לדרך אחרת - או לשנות את הקונספט של הדרך הנוכחית. יתכן ומדובר בתהליך שבסך הכל ימשך כשנה, אבל השנה הזו תעזור לך לסיים תהליך שיתכן וכבר הסתיים ופשוט המשיך בכוח האינרציה, לטובת חיפוש אחר מקור פעולה אחר.

החלק השני של התהליך מגיע דרך כוכב פלוטו שמהשבוע הבא נכנס למזל גדי ויעלה בקרוב מאוד על השמש במפת הלידה שלך, שמסמלת את האני האמיתי. השינוי כאן מסמל בדיקת עומק של מטרות אישיות, כמו האם אני באמת ממצה את מה שאני רוצה? ומה אני באמת רוצה לעשות?

מעבר פלוטו על השמש מסמל אפשרות של שינוי בכל מה שאתה מכיר ויודע ומכאן - התחלות חדשות. אם תהיה נאמן לתהליך הזה, יתכן ויפתח לך דווקא עכשיו פתח להזדמנויות אמיתיות ולצמיחה שלא חלמת עליה, אבל זאת בתנאי שאתה מוכן לוותר על המובן ועל הידוע ולפרוץ קדימה עם סוג אחר של חשיבה. התהליך הזה ימשך לפחות שלוש שנים ומה שתעשה בו ואיתו - זה מה שיהיה, בסופו של דבר.

אחרון אחרון - יופיטר עולה תיכף על מרקורי במפת הלידה שלך במזל גדי והוא מביא איתו אפשרויות שלא חשבת עליהן וכיוון חשיבה מסוג אחר. אפשר לומר שהתקשורת שלך תפרח בחודשיים שלושה הקרובים - כל מה שנשאר לך לעשות זה לתפעל את האנרגיה הזו למקומות יעילים ואסרטיביים, כדי למצות אותה כראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully