וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג קשישים ניסה להתאבד עקב קשיים כלכליים

נתיב נחמני

16.11.2008 / 8:40

הזוג, המתגורר במושב בנגב, סגר עצמו במכונית וכיוון לתוכה את צינור המפלט. ברגע האחרון האישה התחרטה אך הבעל נמצא ללא רוח חיים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

זוג קשישים בשנות ה-70 לחייהם ממושב ניר עקיבא שבנגב ניסו לשים קץ לחייהם הבוקר (ראשון). הם סגרו את עצמם במכוניתם, אטמו את החלונות וכיוונו לתוכה את צינור המפלט.

מרגע שאיבד הבעל את הכרתו, התחרטה האישה, יצאה מהרכב והתקשרה לבנה. הבן התקשר למגן דוד אדום אבל את הבעל כבר לא היה ניתן להציל וצוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. במכתב שכתבו הבוקר, ציינו בני הזוג כי החליטו לשם קץ לחייהם עקב קשיים כלכליים שאליהם נקליעו לאחרונה.

הבעל, בן 78, עבד כגנן ואשתו, בת 70, טיפלה בקשישים. לזוג ארבעה ילדים ושמונה נכדים. לוואלה! חדשות נמסר כי הזוג לווה כספים בשוק האפור על מנת לעזור לאחד הבנים להתגבר על חובותיו אבל התקשה לעמוד בהחזרים. "הוא אולי היה חקלאי טוב אבל איש עסקים גרוע", אמרה בתו, "עכשיו אמא נשארה עם כל החובות".

לפני כעשרה ימים ניסה הבעל להתאבד באמצעות פתיחת בלון גז לבישול בתוך הבית. אחד הבנים מצא אותו בעודו חש ברע ולקח אותו לרופא המשפחה. הבן התריע בפני הרופא על האפשרות שהאב ינסה לשלוח שוב יד בנפשו. בעקבות כך, נשלח האב לבדיקה פסיכיאטרית אבל לא התגלו אצלו נטיות אבדניות.

מפקד תחנת נתיבות רפ"ק שלום אלמליח סיפר לוואלה! חדשות כי מתשאול האישה בזירת האירוע עולה כי אין חשד לפלילים מצד הנושים וכי הלחצים הופעלו על הזוג להחזרת הכספים אותם הם היו חייבים במסגרת החוק. שכנים ומקורבים דיווחו שבני הזוג לא שיתפו איש במצוקתם הכלכלית ושתמיד היו שקטים ונעימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully