וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אובמה הציע לקלינטון את משרד החוץ

15.11.2008 / 11:07

מקורות דמוקרטים מסרו כי השניים נפגשו, ודנו במינויה של קלינטון. עם זאת, אובמה נפגש גם עם ביל ריצ'רדסון, שנחשב אף הוא מועמד לתפקיד

הסנאטורית הילרי קלינטון והנשיא הנבחר של ארצות הברית ברק אובמהנפגשו שלשום (חמישי) בשיקגו ודנו באפשרות שקלינטון תכהן כשרת החוץ בממשל החדש. כך מסרו מקורות במפלגה הדמוקרטית לכלי תקשורת בארה"ב.

קלינטון, שנשאה אתמול דברים במסיבת עיתונאים באלבני,לא התייחסה כלל לפגישה עם אובמה, ולא הכחישה או אישרה כי תפקיד שרת החוץ הוצע לה. עם זאת, לפי המקורות הפגישה בין השניים נערכה ונסובה סביב המינוי לשרת החוץ. רשת ה-CNN ציטטה מקור דמוקרטי נוסף, שגרס קלינטון יצאה מהפגישה תחת ההרגשה שהמשרה תהיה שלה, אם רק תרצה בכך.

ואולם, הוושינגטון פוסט מדווח היום, כי אובמה נפגש אמש עם ביל ריצ'רדסון, מושל ניו מקסיקו ומי שנחשב כמועמד נוסף לתפקיד שר החוץ. דבר הפגישה עשוי לרמז על כך שהנשיא הנבחר עדיין מתלבט ביחס לזהותו של שר החוץ הבא שלו.

אובמה גם קבע לשבוע הבא פגישה עם יריבו לשעבר, המועמד הרפובליקאי המובס ג'ון מקיין. אולם, מקורות במפלגה הדמוקרטית העריכו כי אין בכוונתו של אובמה להציע למקיין תפקיד בממשל החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully