וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאים ייאלצו לוותר על קניות בחגים

14.11.2008 / 22:39

ביטחון הצרכנים בארה"ב במהלך חודש נובמבר קרוב לשפל של 28 שנה. המשמעות: עונת מכירות החגים תהיה כנראה הגרועה זה עשרות שנים

ביטחון הצרכנים בארה"ב נותר בנובמבר קרוב לשפל של 28 שנים, ועשוי לבשר על עונת מכירות החגים הגרועה ביותר זה עשרות שנים. מדד בטחון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן וחברת המידע הפיננסי הרויטרס עלה במפתיע בתחילת נובמבר לרמה של 57.9 לעומת 57.6 באוקטובר. כלכלנים צפו ירידה של המדד לרמה של 56.5. בחודש יוני נפל המדד לרמה של 56.4 - רמתו הנמוכה ביותר מאז שנת 1980. בשנה שעברה היה המדד בממוצע ברמה של 85.6.

"אינני רואה כל סיבה להתאוששות בביטחון הצרכנים בזמן הקרוב", העריך הכלכלן הראשי של HIS גלובל אינסייט בארה"ב, נייג'ל גולט, בראיון לערוץ הטלוויזיה של בלומברג. "צרכנים זקוקים לוודאות מסוימת כי אנחנו לא נמצאים בדרך להאצה בהרעת מצב הכלכלי, ונדמה כי זה הכיוון שאליו אנחנו צועדים כעת".

המכירות בעונת החגים הקרובה עשויות לרשום ירידה של 1% לעומת עונת החגים בשנה שעברה - ירידה ראשונה זה לפחות 23 שנים - לפי סקר של חברת המחקר אמריקס ריסרץ' ובנק UBS שפורסם שלשום.

מוקדם יותר היום, דיווח משרד המסחר האמריקאי על נפילה של 2.8% במכירות הקמעונאיות בארה"ב באוקטובר - הנפילה החדה ביותר מאז החל המשרד לפרסם נתון זה בשנת 1992, וירידה חודשית רביעית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully