וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר צעירה שנהגה ללא רשיון והרגה חבר

נתיב נחמני

13.11.2008 / 19:30

צעירה בת 18 חשודה שנהגה היום לפנות בוקר ברכב אמה ללא רישיון, התנגשה בעמוד וגרמה למות חברה. מעצרה הוארך ב-4 ימים

בית משפט השלום בתל אביב האריך הערב (חמישי) בארבעה ימים את מעצרה של בת-אל שרעבי, תושבת תל אביב, החשודה שנהגה ברכב ללא רישיון וגרמה לתאונה בה נהרג צעיר שישב לידה, תושב שועפט בן 21.

התאונה אירעה סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר. הצעירה, שככל הנראה איבדה שליטה על רכב רכב המאזדה בו נהגה, התנגשה בעמוד ובכך גרמה לפציעתו באורח אנוש של חברה לעבודה, חמאדה מחיסן. על פי החשד, שרעבי נמלטה לאחר התאונה מהמקום ושבה לביתה. צוות מד"א דן שהוזעק למקום ביצע בצעיר ניסיונות החייאה, אך לבסוף קבע את מותו.

במקביל, שוטרי אגף התנועה של משטרת תל אביב פעלו לאיתור נהג הרכב והגיעו לבית משפחתה של הצעירה, שכאמור נטשה את רכב המשפחה במקום. בתחילה פנו השוטרים לאמה של הצעירה, בעלת הרכב, אך רגעים לאחר מכן התברר כי בתה היא זו שנהגה ברכב. מדברי האם עולה כי הבת ככל הנראה לקחה את מפתחות הרכב ללא ידיעתה.

בזמן שתושאלה בביתה, חשה החשודה הצעירה ברע ופונתה לבית החולים "איכילוב" שבתל אביב. בתחילת היום ביקשו החוקרים לדחות את הדיון להארכת מעצרה של הצעירה עד שתשוחרר מבית החולים, אך לבסוף הוחלט לדון בעניינה שלא בפנייה. עוד עלה מהחקירה כי ברכב נכחה איתם צעירה נוספת שנפצעה גם היא באורח קל וגם היא מאושפזת בבית החולים. בדיקת חוקרי התאונות העלתה כי שתי הצעירות חגרו חגורת בטיחות, בעוד שהמנוח לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully