וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם החייל שנכלא: ”מותר לאנשים גם לפהק”

יהושע בריינר

13.11.2008 / 15:21

לאחר שנידון למאסר בן 21 יום משום שפיהק בטקס לזכר רבין אומרת אמו לוואלה! חדשות: "אני משוכנעת שהוא לא עשה זאת בכוונה"

אמו של חייל צה"ל שפיהק בטקס לציון 13 שנה לרצח יצחק רבין מבהירה שבנה לא עשה זאת בכוונה. בשיחה עם וואלה! חדשות אמרה האם כי בנה "אולי היה חסר נימוס, אבל מכאן ועד לכלוא אותו המרחקים גדולים".

במהלך טקס בבסיס רמת דוד לציון יום השנה לרצח רבין בנוכחות מפקד הבסיס פיהק החייל, המשמש כטכנאי מטוסים בבסיס. בסיום הטקס ניגש אליו איש קבע והורה לו להתייצב למשפט אצל מפקד הטייסת, ששפט אותו ל-21 ימי מחבוש. היום הוא התחיל לרצות את עונשו בכלא 6.

"בצבא טוענים שהוא ביזה את המעמד אבל הבן שלי טוען שהוא בסך הכל פיהק, ואני משוכנעת שהוא לא עשה זאת בכוונה", המשיכה האם. "הוא הבין שעשה טעות קלה, אבל לא עלה בדעתו שהוא ביזה את רבין. כולם יודעים שהבן שלי הוא ילד מנומס עם ערכים, רחמן ורגיש נותן כבוד למבוגרים ובוודאי לאישים כמו רבין".

"מותר לאנשים גם לפהק", אמרה. "זו תנועה לא רצונית. חבל שזה הגיע למקום הזה. אין לבן שלי על מה להתנצל. הוא מבין שייתכן והוא פגע אבל הוא לא עשה זאת בכוונה – מספיק לדבר איתו שתי דקות על מנת להבין שמדובר על ילד עם ערכים. התייחסו למקרה כאילו קרה אסון גדול ואין לי ספק שהוא לא יעיז לעשות צחוק מרבין מול 2,000 איש".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "בעת טקס הזיכרון הפגין החייל זלזול והתנהג באופן מביש אל מול כל חיילי הבסיס. לפיכך נשפט בדין משמעתי. במידה והחייל יגיש בקשה למחילה היא תדון על פי פקודות הצבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully