וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת יש"ע: טליה ששון מסיתה נגד המתנחלים

פנחס וולף

13.11.2008 / 14:01

לדבריהם, בכוונת ששון, שפרסמה בעבר דו"ח על מאחזים, להצטרף למפלגת שמאל חדשה. "זה מוכיח שהדו"ח היה פוליטי מלכתחילה"

מועצת יש"ע מתחה היום (חמישי) ביקורת חריפה על עורכת הדין טליה ששון על רקע הפרסומים, לפיהם בכוונתה להצטרף להתארגנות פוליטית חדשה שתשתף פעולה עם מרצ. לדברי יו"ר המועצה דני דיין, כוונתה של ששון, שבעת עבודתה בפרקליטות כתבה דו"ח על המאחזים הבלתי-מורשים, "להצטרף למפלגת שמאל קיצונית מסירה סופית את המסיכה מעל פניה ומעל דו"ח המאחזים שלה".

דיין טען, כי "דו"ח ששון היה מלכתחילה דו"ח פוליטי ולא משפטי. ששון עשתה שימוש נלוז בטיעונים כאילו משפטיים כדי לקדם את האג'נדה האידיאולוגית קיצונית שלה נגד ההתיישבות היהודית באיו"ש. לא המשפט מעניין את טליה ששון אלא רצונה לפגוע בהתנחלויות".

"עכשיו, כשהתבררו המניעים האמיתיים", הוסיף דיין, "על הממשלה לגנוז לאלתר את הדו"ח המפוקפק של טליה ששון, שמגדיר ישובים שהממשלה הקימה כבלתי חוקיים כביכול. ששון היא אחד המכשולים העיקריים להסדרת סוגית המאחזים בהידברות בהסכמה. הגיע הזמן שהממשלה תתעלם מההסתה של הגברת ששון נגד ההתישבות ביש"ע ותפעל להסדרת סוגיית המאחזים".

בתוך כך, ששון הכחישה היום שבכוונתה להצטרף להתארגנות הפוליטית החדשה של אנשי שמאל שתתכנס מחר לראשונה. באשר לטענות יו"ר מועצת יש"ע על הדו"ח שכתבה, אמרה עורכת הדין לוואלה! חדשות כי "הדוח הוא מקצועי והתוכן מדבר בעד עצמו. אני לא משתתפת בוויכוחים ובטענות נגדו. מי שרוצה שיחשוב על הדו"ח שלי מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully