וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כ לשעבר מיכאל רצון משתלח בחפץ

פנחס וולף

13.11.2008 / 12:41

רצון, שהודיע כי יתמודד על מקום ברשימת הליכוד, תקף את הצטרפות המפכ"ל לשעבר למפלגתו. "יש כאלה שמצטרפים בשל הסקרים המחמיאים"

ביקורת בליכוד על הצטרפות מפכ"ל המשטרה לשעבר אסף חפץ, ועל הגיבוי שהוא מקבל מיו"ר הליכוד בנימין נתניהו. הבוקר, ח"כ לשעבר מיכאל רצון, שהודיע על התמודדות חוזרת לרשימת הליכוד הביע אף הוא תרעומת על ההצטרפות.

"בשבועות האחרונים חברו אלינו רבים וטובים, אבל אנחנו צריכים לשאול את עצמנו שאלה אחת: מה גורם לכל אותם מצטרפים חדשים לחבור דווקא עכשיו לליכוד? להט אידיאולוגי? משנתו של ז'בוטינסקי? חלקם כן, אבל חלקם מצטרפים כי הסקרים מחמיאים לנו וכי המקום בכנסת נראה כמו אפשרות ריאלית", הוא אמר.

רצון התייחס גם לגיבוי שחפץ ואחרים קיבלו מנתניהו. לדבריו, "ברור לכולם שבנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא. אנחנו היינו שם גם כשהוא הוביל את הרשימה רק ל-12 מנדטים. לא הפננו לו עורף, נשארנו כדי לשקם. אנחנו מקבלים בזרועות פתוחות כל מצטרף חדש, אבל אסור שזה יבוא על חשבון החברים הוותיקים".

לעזרתו של רצון הגיע שר ביטחון לשעבר משה ארנס שתקף גורמים בקדימה שנשארו בליכוד גם לאחר הקמת המפלגה כדי לדחוק את מתנגדי שרון מרשימת הליכוד לכנסת. לדבריו, "אנשי תנועת קדימה שנשארו רשומים בליכוד ביצעו את אחד התרגילים המסריחים בפוליטיקה הישראלית והענישו את נושאי הדגל של ערכי הליכוד האמיתיים ובראשם מיכאל רצון ועוזי לנדאו, ודחקו אותם מרשימת הליכוד לכנסת". רצון, כזכור, נמנה על קבוצת "המורדים" שפעלו נגד תוכנית ההתנתקות.

רצון הודיע כי בכנסת הבאה הוא יציב את הנושא החברתי במרכז עשייתו הפרלמנטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully