וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלקין צפוי להודיע על עזיבת קדימה

פנחס וולף

13.11.2008 / 10:03

אלקין הבהיר כי הוא לא פורש מהחיים הפוליטיים והוא שוקל להצטרף לאחת ממפלגות הימין. "קדימה של 2009 עוקפת משמאל את העבודה"

בעוד שכוחות חדשים מודיעים על התמודדות ברשימת הליכוד לכנסת, בקדימה יש סימנים של עזיבה. ח"כ זאב אלקין צפוי להודיע בתחילת השבוע הבא כי לא יתמודד ברשימת קדימה לכנסת ה-18.

לדבריו, "קדימה נוסח 2009 היא לא קדימה של 2006. דברים שהיו קווים אדומים בתחילת הדרך, הפכו להיות במקרה הטוב קווי פתיחה של המשא ומתן, ובמקרה הרע מוותרים עליהם עוד לפני המשא ומתן. קדימה ניסתה להיות מפלגת מרכז אמיתית שהצהירה שלא תחלק את ירושלים, תשמור על גושי התיישבות ולא חלמה לרדת מרמת הגולן".

אלקין הוסיף כי "קדימה נוסח 2009 בהנהגת אולמרט ולבני הופכת יותר ויותר למפלגה שעוקפת משמאל את מפלגת העבודה, כאשר היא מדברת על חלוקת ירושלים, על ירידה מרמת הגולן ועל חזרה לגבולות 67'. אהוד ברק צדק לפחות בחלק מדבריו כשטען שקדימה היא לא שמאל אמיתי. אני באמת לא איש שמאל, וכשקדימה הופכת יותר ויותר לשמאל אמיתי אין לי ברירה אלא לחשוב מחדש על המשך דרכי הפוליטית".

לטענת אלקין, שלוש מפלגות ימין הציעו לו להצטרף אליהן עם סיכוי טוב להשתלב ברשימתן לכנסת. בכנסת הנוכחית קיימות שלוש מפלגות ימין: הליכוד, ישראל ביתנו והאיחוד לאומי-מפד"ל. משום כך, הערכה היא שהן אלו שהציעו לאלקין להצטרף אליהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully