וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה זאת בעצמך

אייל דץ

13.11.2008 / 8:12

בסלון מזל כבר מתכוננים ל"יום ללא קניות", עם הרצאות וסדנאות בנושאי תרבות הצריכה. אייל דץ מארגן לכם את הלו"ז

סלון מזל, המרכז להפצת מידע לשינוי חברתי, יקדיש את השבועיים הקרובים לאירועים וסדנאות שיציגו אלטרנטיבות לתרבות הצריכה. סדרת האירועים תגיע לשיאה ב-28 לחודש, התאריך שבו מתקיים "היום הבינלאומי נגד קניות", אירוע אלטרנטיבי עולמי שמתקיים במחאה נגד [[תרבות הצריכה]]. בסלון מזל, שבו מאמינים שנמאס מפרסומות, מהדיכוי הכלכלי, החברתי והתרבותי וכי שינוי מתחיל מאנשים שלוקחים אחריות על חייהם. במרכז יחגגו כמובן את התאריך והם מתכננים סדרה של פעילויות מחאה.

סלון מזל, האינפו שופ הראשון בתל אביב, הוקם כבר ב-2001 והספיק עם השנים להפוך למקום המפגש לפעילים חברתיים שונים. כולל המקום (רח' סלמה 50 בתל אביב) מלבד הספרייה, המכילה ספרים בנושאים שונים הקשורים למאבקים חברתיים וסביבתיים, גם חלל שלם שמוקדש ספציפית להרצאות ואירועים שונים. המקום פועל כעמותה ללא מטרות רווח ומופעל על ידי מתנדבים בלבד כקולקטיב לא היררכי. המתנדבים פועלים בצוותים שונים ומנהלים את המקום באופן שיתופי.

זה מה שקורה שם בזמן הקרוב

13.11 חמישי 18:00
עשה בעצמך בניית אתרים באינטרנט. שעור הכרות מעשי שבחלקו הראשון של ילמדו מהו ה”אינטרנט”, ובחלק השני יתנסו המשתתפים בבניית עמודי אינטרנט בסיסיים ב.CSS ו HTML.

14.11 שישי 15:00
סדנת ג’אגלינג עם שלושה כדורים. הסדנה מיועדת לכל הגילאים. המשתתפים מתבקשים להביא עשרה בלונים ושתי כוסות אורז/בורגול לצורך הכנת הכדורים. בנוסף, יש להביא שני כדורי טניס וחבל באורך מטר וחצי להכנת פויזים.

18.11 שלישי 19:30
סדנה מעשית על איך לטייל בעולם כמעט בחינם עם תקציב קטן, זאת בעזרת טיפים ממטיילים ותיקים.

19.11 רביעי 19:30
משמעות המילה סקוואט היא הפיכת בניין נטוש, שלא מנוצל על-ידי בעלים שלו, למקום מגורים, ואפילו למרכז חברתי. בערב יתקיים דיון פתוח על סקוואטים, שחרור חללים עירוניים והזכות לדיור.

26.11 רביעי 19:30
הדפסי משי היא שיטה להכנת הדפסים בלי תלות בחברות מסחריות. הסדנה תתחלק לשני חלקים: החלק על הדפסי המשי יהיה תיאורטי, לאחר מכן יהיה חלק פרקטי שבו ילמדו להכין את ההדפסים עצמם.

27.11 חמישי 19:30
בסדנה יחלקו המשתתפות, טיפים כיצד לשמור על האזורים האינטימיים טוב יותר, ואיך לטפל בבעיות שכיחות באופן טבעי. בנוסף ילמדו בסדנה איך להכין תחבושות רב פעמיות לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully