וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפרון: "לא סחטתי, מדובר בשותפות עסקית"

נתיב נחמני

12.11.2008 / 13:12

הוארך בשישה ימים מעצרו של דרור אלפרון, החשוד בסחיטת דמי חסות מיחצ"ן מסיבות בגוש דן. המשטרה: "הוא איים לפוצץ מסיבות"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של דרור אלפרון, החשוד בסחיטת דמי חסות ממארגן מסיבות בגוש דן. לטענת המשטרה, אלפרון ביקש כספים תמורת "שמירה על הסדר" במסיבות. לטענת אלפרון, המתלונן הוא חבר ואף בן בית, שחייב לו כספים, וכשהבין שהוא לא יכול לעמוד בתשלומים, החליט לבדות תלונה על מנת להתחמק מהחוב.

"לפעמים מספיק שיגיע אדם בעל שם וידרוש כסף על מנת לגרום לאדם מהשורה לפחד", פתח בטיעוניו נציג המשטרה, מפקח יוני חג'ג', אך הוסיף שאלפרון עשה הרבה יותר מכך: לדבריו, מחומרי החקירה עולה כי אלפרון, יחד עם קרוב משפחתו ושניים נוספים, דרש "פרוטקשן" מיחצ"ן המסיבות, ולא - "יעשו לו בלגן ויפוצצו לו מסיבות". על פי המשטרה, המתלונן שנכנע לאיומים עמד בשלושת התשלומים הראשונים שנגזרו עליו אך לא הצליח לגייס כסף לתשלום הרביעי. "מאחר שהמתלונן לא היה מסוגל להמשיך ולשלם להם, הוא לקח מהם הלוואה בריבית של 20 אחוזים, על מנת לשלם להם את דמי החסות", טען נציג משטרה.

גרסתו של אלפרון הפוכה לגמרי. לטענתו, המתלונן הוא שותפו לעסק ארגון המסיבות, והתשלומים שהועברו לו הם חלקו של המתלונן אותו שילם על מנת להיכנס כשותף. "זאת בסך הכל שותפות עסקית, לא פרוטקשן ולא שום דבר אחר", טען אלפרון בדיון, "הוא היה בן בית אצלי והיה בא אלינו לארוחות צהריים עם המשפחה".

למרות זאת, נציג המשטרה התעקש כי שותפות עסקית לא הייתה שם וטען כי אלפרון הציע למתלונן לשלם לו כ-13 וחצי אלף שקל "כדי לגמור את הסיפור יפה". בתום הדיון קבעה שופטת השלום דורית רייך-שפירא כי בשלב זה של החקירה ישנו חשד סביר למעשים המיוחסים לאלפרון וכאמור הורתה על הארכת מעצרו לצורך המשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully