וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: "נלך בתיק הפגע וברח עד הסוף"

נתיב נחמני

12.11.2008 / 12:17

הוארך בחודש מעצרו של שי סימון, הנאשם במעורבות בתאונה בתל אביב בה נהרגה מיטל אהרונסון. "נפעל למיצוי הדין עם הנאשמים"

בית המשפט המחוזי בתל אביב האריך היום (רביעי) בחודש את מעצרו של שי סימון, שהואשם יחד עם שלום ימיני בהריגת מיטל אהרונסון ופציעת חברתה מלי יזדי באורח קשה בתאונת פגע וברח שאירעה בתל אביב לפני כחודש.

בדיון שנערך בבית המשפט בבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של סימון עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ביקש עורך דינו חיים משגב, שרק אתמול קיבל על עצמו את הטיפול בתיק, לדחות את הדיון בבקשה על מנת שיוכל ללמוד את הראיות. בית המשפט קיבל את הבקשה וכאמור מעצרו הוארך עד לדיון הבא.

בתום הדיון אמר נציג הפרקליטות לוואלה! חדשות כי הוא אינו רואה כל סיבה שהתיק הזה ייגמר בעסקת טיעון. "אנחנו נלך בתיק הזה עד הסוף ונפעל למצות את הדין עם הנאשמים".

מיטל אהרונסון וחברתה מלי יזדי נפגעו לפני כחודש סמוך לכיכר רבין בתל אביב על ידי ג'יפ מסוג "טויוטה" השייך לחשוד שלישי, ויקטור לביא. זמן קצר לפני התאונה, לביא נעצר על ידי שתי שוטרות ביציאה מנמל תל אביב לצורך בדיקת שכרות. על פי החשד, לביא סירב לבדיקה, דחף את אחת השוטרות וניסה להימלט מהמקום ברגל, בעוד חבריו נכנסו לג'יפ ועזבו. לפי העדויות היה זה סימון שנהג ברכב הפוגע בעת שיצא מנמל תל אביב. לטענת המשטרה, באמצע הדרך החליף ימיני את סימון בנהיגה והוא זה שפגע בשתי הצעירות. מעצרם של ימיני ושל לביא כבר הוארך עד תום ההליכים לפני כעשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully