וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה קרוב משפחה של דרור אלפרון

נתיב נחמני

12.11.2008 / 9:23

החשוד, קטין בן 17, נעצר בחשד שהיה מעורב יחד עם דרור אלפרון בפרשה של סחיטה באיומים של מארגן מסיבות תל אביבי

לאחר שדרור אלפרון הסגיר עצמו אתמול (שלישי) למשטרה, נעצר הלילה קרוב משפחתו, קטין כבן 17, שחשוד אף הוא בסחיטה באיומים של מארגן מסיבות מתל אביב. בהמשך היום יובאו השניים לבית המשפט להארכת מעצרם.

דרור אלפרון, בנו של יעקב אלפרון, הסגיר עצמו לאחר שהיה מבוקש לחקירה במשך כשלושה שבועות. כשהגיעו בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב לבית המשפחה ברעננה במטרה לעצור אותו, לפני שלושה שבועות, הם לא מצאו אותו בבית ומאז לא הצליחו לעלות על עקבותיו. כמו כן, בחיפוש שערכו בביתו לא מצאו השוטרים דבר, מלבד גרמים בודדים של חשיש.

זו לא היתה הפעם הראשונה בה נעלם אלפרון, המשרת בצה"ל. בסוף חודש דצמבר בשנה שעברה נעלם אלפרון למשך כחודשיים לאחר שנחשד יחד עם אביו והחייל אמיר ניגרקר בירי לעבר העבריין רפי אוחנינה ופציעתו. אביו שוחרר מחוסר ראיות לאחר כארבעים ימים ואילו אלפרון הסגיר את עצמו רק לאחר שהוגש כתב אישום ניגרקר, אך הוא שוחרר לאחר מספר ימים.

קצת פחות משנתיים לפני כן, אלפרון הסגיר את עצמו למשטרה כשישה שבועות לאחר שהיה מבוקש לחקירה בגין דקירת אמיר מולנר במהלך מפגש במלון "דניאל" בהרצליה בו נכח גם אביו יעקב אלפרון. גם אז נאלצה לבסוף מערכת אכיפת החוק לשחררו מחוסר ראיות.

לפני כחודש נעצר אלפרון שוב בחשד שניפץ שמשת רכב ברעננה אולם שוחרר לאחר מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully