וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הידיים הישראליות שיפגעו בלבנון ייכרתו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.11.2008 / 21:19

לרגל "יום השהיד" שלח מזכ"ל חיזבאללה איומים לעבר ישראל. "הישראלים פושעי מלחמה גזעניים, וחיזבאללה חזק מאי פעם"

"אנו נמצאים כאן כדי לחזור ולהדגיש מחדש מדי שנה את גאוותנו ואת הכבוד שאנו רוחשים לשהידים שלנו", כך אמר הערב (שילישי) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, בנאום לרגל "יום השהיד" בבירות. "אנו מזכירים אותם בכל אירוע ולא רק בימים שמחים. אנו זוכרים אותם ברגשותינו, במחשבותינו, וביחסינו החברתיים הרגילים", הוסיף.

לדברי נסראללה, ישראל עומדת מאחורי פעולות חיסול רבות שמאיימות על הזירה הפנים-לבנונית, אולם חיזבאללה, לטענתו, "חזק מאי פעם ונמצא בשיא מוכנותו". הוא איים גם כי "הידיים הישראליות שיפגעו בלבנון ייכרתו, כפי שנכרתו בעבר".

מזכ"ל חיזבאללה התייחס גם לכנס הבין-דתי שאמור להתקיים בימים הקרובים באו"ם בהשתתפות הנשיא שמעון פרס ועבדאללה מלך סעודיה. נסראללה קרא לכל מדינות ערב ולמדינות המוסלמיות שמשתתפות בכנס למנוע מפרס ומנציגים ישראלים אחרים להשתתף בו, משום שהם "פושעי מלחמה גזעניים". לדבריו, התנועה הציונית היא תנועה גזענית וטרוריסטית.

"ראו מתי מגיעים פרס ושאר הישראלים לכנס - בדיוק בזמן שהם מהדקים את המצור על מיליון וחצי פלסטינים ברצועת עזה, ובזמן שהם מגבירים את מתקפותיהם על הפלסטינים בגדה", קרא.

נסראללה התייחס גם לבחירתו של ברק אובמה לנשיא ארה"ב ואמר כי סילוק המפלגה הרפובליקנית מהשלטון מוכיח כי העם האמריקאי מודה בכישלון מדיניות החוץ והפנים של בוש. עם זאת, נסראללה לא הביע התלהבות יתרה מבחירתו של אובמה. "בלתי הגיוני לסמוך על ההבטחה לשינוי אצל העושק. אומה המתבססת על שינוי אצל אחרים הינה אומה חלשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully