וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון שוב הסגיר את עצמו למשטרה

נתיב נחמני

11.11.2008 / 20:11

לאחר שהיה מבוקש במשך 3 שבועות בחשד לסחיטת שותפו לעסק, אלפרון הצעיר הגיע בליווי פרקליטו למשרדי המשטרה

דרור אלפרון, בנו של יעקב אלפרון, שנחשד בסחיטת צעיר שככל הנראה היה שותף שלו בעסק של ארגון מסיבות, הסגיר את עצמו היום (שלישי) למשטרה לאחר כשלושה שבועות בהן היה מבוקש לחקירה. אלפרון, הגיע בליווי פרקליטו, עו"ד יניב שגב, למשרדי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב ומסתמן כי מחר הוא יובא על ידי החוקרים לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו.

כשבלשי היחידה הגיעו לפני כשלושה שבועות לחיפוש בבית משפחת אלפרון הם לא בדיוק התפלאו שדרור לא נמצא בביתו וגם לא שלא הגיע מיוזמתו לחקירה בימים שלאחר החיפוש. לאלפרון הצעיר יש היסטוריה של היעלמויות למשטרה. בסוף חודש דצמבר בשנה שעברה, נעלם אלפרון למשך כחודשיים לאחר שנחשד יחד עם אביו והחייל אמיר ניגרקר בירי לעבר העבריין רפי אוחנינה ופציעתו. אביו שוחרר מחוסר ראיות לאחר כארבעים ימים ואילו אלפרון הסגיר את עצמו רק לאחר שהוגש כתב אישום ניגרקר, אך הוא שוחרר לאחר מספר ימים.

קצת פחות משנתיים לפני כן אלפרון הסגיר את עצמו למשטרה כשישה שבועות לאחר שהיה מבוקש לראשונה לחקירה בגין דקירת אמיר מולנר במהלך מפגש בו נכח גם אביו יעקב אלפרון במלון "דניאל" בהרצליה. גם אז נאלצה לבסוף מערכת אכיפת החוק לשחררו מחוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully