וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע באורח קל בעינו מיידוי אבנים

יהושע בריינר

11.11.2008 / 18:00

שורה של אירועי יידוי אבנים בגדה. בכביש 60 נפגעו מספר מכוניות ואוטובוס מאבנים שהושלכו לעברם, לא היו נפגעים

שורה של אירועי יידוי אבנים במהלך היום. הערב (שלישי) נפצע חייל באורח קל בעינו מאבן שהושלכה לעברו במהלך הפגנה שהתקיימה סמוך ליישוב תקוע מזרחית לבית לחם. החייל טופל במקום ולא נזקק להמשך טיפול רפואי. בהפגנה השתתפו 15 פלסטינים, וצה"ל פיזר את ההפגנה.

האירוע הזה מתווסף לשורה ארוכה של אירועים אלימים בגדה. בצה"ל מעריכים כי האירועים הללו התרחשו על רקע יום השנה למותו של יאסר ערפאת. מוקדם יותר הושלכו אבנים לעבר רכב ישראלי בסמוך לכפר עזון מזרחית לקלקיליה, לא היו נפגעים, אך נזק רב נגרם לרכב.

מספר אירועים של יידוי אבנים התרחשו במהלך היום בכביש 60, ציר מרכזי המחבר בין באר שבע לירושלים. אבנים הושלכו לעבר רכב ישראלי סמוך לבית עומאר, דרומית לבית לחם גם במקרה זה לא היו נפגעים אך נגרם נזק לכלי הרכב. סמוך לכפר ענון צפונית לחברון יודו אבנים אל עבר אוטובוס ישראלי אין נפגעים אך נזק נגרם לאוטובוס במקביל יודו אבנים אל עבר רכב ישראלי סמוך לחלחול, דרומית לבית לחם, גם במקרה זה לא היו נפגעים אך נגרם נזק לרכב.

בשעות הצהריים התקיימה הפגנה של כ-50 פלסטינים בכיכר השוטר בחברון שם יידו המפגינים אבנים לעבר חיילי צה"ל. החיילים השיבו באמצעים לפיזור הפגנות ועצרו שני פלסטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully