וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי הליכוד נגד בנימין נתניהו

פנחס וולף

11.11.2008 / 16:06

צעירי הליכוד שלחו מכתב מחאה ליו"ר המפלגה בו כתבו כי הם מסרבים להיות "חוטבי העצים ושואבי המים", ודורשים שיריון ברשימה

"צעירי הליכוד יפעלו בכל דרך חוקית אפשרית כדי לקבל את המגיע להם בזכות -מקום ריאלי ברשימה", תחת הכותרת הזו שלחו היום צעירי הליכוד מכתב מחאה ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו ולחברי ועדת חוקה של המפלגה המתכנסת מחר כדי לקבוע את מבנה הרשימה. צעירי הליכוד טוענים כי ב-200 סניפי הליכוד קיימים מאות פעילים צעירים ממורמרים, המסרבים להיות "חוטבי העצים ושואבי המים"

במכתב נטען עוד כי הליכוד הצליח לשמור על הרלוונטיות שלו במדינת ישראל בזכות החלטתו של יצחק שמיר לקדם את צעירי המפלגה בזמנו ולתת להם אופק פוליטי, בין אותם צעירים היה גם בנימין נתניהו בעצמו. לטענתם שמעון פרס ויצחק רבין חסמו את הצעירים במפלגת העבודה ואת מצבה של מפלגת העבודה ניתן לראות היום.

"נושא הצעירים חייב לקבל עדיפות בסדר היום של הבחירות בישראל . בבחירות בארה"ב נוכחנו לדעת את כוחם האלקטוראלי של הצעירים. הם אלו ששכנעו את ההורים, הסבים והסבתות לצאת ולהצביע ולמי להצביע. הצעירים הם אלו שהכריעו את כף הבחירות. אם מר נתניהו חושב שהצעירים של היום טובים אך ורק בשביל להדביק מודעות ולתלות שלטים - אז יש לו טעות חמורה. אנו נאבק על מקומנו בהנהגת התנועה בכל דרך ובכל אמצעי חוקי העומד לרשותנו לרבות הצבעות מחאה. לא ניתן לדחוק את מקומנו החוצה לנוכח גיוסי הענק של הוותיקים לשורות התנועה".

"אם ציפי לבני הבינה מצויין כי ללא הצעירים אין עתיד לתנועה. אז חובה על בכירי מפלגתנו והעומד בראשה להמשיך מסורת ארוכת שנים של קידום צעירים, המקדמים בכוחם ובתבונתם את התנועה".

צעירי הליכוד הוסיפו כי צריך לזכור שכמעט כל ההנהגה הנוכחית של הליכוד גדלה בצעירי-הליכוד או בתאי הסטודנטים: סילבן שלום (תא הסטודנטים בב"ש), מיקי איתן (היה יו"ר צעירי חירות) ולימור לבנת (תא הסטודנטים של הליכוד בת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully