וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של דמוקרטיה בטווח הקסאמים

יהושע בריינר

11.11.2008 / 11:09

על אף תלונות מצד שניים מהמועמדים לראשות עיריית אשקלון, מתנהל יום הבחירות בעיר ללא אירועים מיוחדים. כך גם בשדרות

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

קובי מיכאל, אחד מהמועמדים לראשות העיר אשקלון, הגיש הבוקר (שלישי) תלונה לוועדת הבחירות המרכזית בטענה כי באחד הקלפיות בעיר נמצאו מעטפות ובהם פתקים של המועמד בני וקנין עוד בטרם נפתחה ההצבעה במקום. ראש העיר, רוני מהצרי, התלונן כי אנשיו של וקנין 'מעלימים' פתקים שלו מהקלפיות ובשל כך נאלץ מטהו להדפיס אלפי פתקים נוספים.

מלבד הטענות הללו, יום הבחירות בעיר מתנהל בינתיים ללא אירועים מיוחדים ובחלק מהקלפיות ישנם תורים ארוכים של בוחרים. "הדבר הראשון שעשיתי בבוקר היה להצביע, ומי שהגיע מיד אחרי היה השר לביטחון פנים אבי דיכטר", סיפר וקנין עצמו לוואלה! חדשות. "אני רגוע לחלוטין ובטוח שבעזרת השם ננצח כבר בסיבוב הראשון".

על אף הטענות על זיופים, המועמד קובי מיכאל אופטימי גם הוא. "יש כאן בעיר פסטיבל אמיתי ודמוקרטי, ואני רק מקווה שהרוח הזו תישמר ולא נשמע על עוד תעלולים של המועמדים האחרים. אני מקווה שמחר בבוקר אשקלון תקום לבוקר של עידן חדש".

המועמד איתמר שמעוני, המתמודד מטעם קדימה, קרא לתושבי העיר לצאת לקלפיות. "אני מקווה שיהיו אחוזי הצבעה גבוהים, ואני צופה שאנצח ולא נזדקק לסיבוב שני".

קרב צמוד בשדרות

בשדרות נראה כי הקרב המשולש לראשות העיר הולך להיות צמוד מאוד. את הבוקר פתח המועמד דוד בוסקילה בתפילה המונית סמוך למטהו. המועמדת אחלמה פרץ הצביעה הבוקר ביחד עם בעלה, שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ. אנשי מטה פרץ מתלוננים כי בוסקילה עובר על חוק הבחירות ומסתובב בתוך הקלפיות, והם הגישו גם כן תלונה לוועדת הבחירות בעיר.

המועמד השלישי אלון דוידי טרם הצביע, אך פעיליו - מרביתם אנשי הגרעין התורני בעיר - מסתובבים ברחבי העיר ומעודדים את התושבים להצביע. "היום זה יום היסטורי שבו בעזרת השם תושבי שדרות יתנו את קולם לשינוי כיוון בעיר ולהנהגה של האנשים הפשוטים בעיר הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully