וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאוששות בב"ש: שיעורי ההצבעה מטפסים

נעמה טלמור

11.11.2008 / 18:45

המאבק בין שני המועמדים הוציא תחילה רק מעטים מהתושבים מביתם, אך בשעות האחרונות עלה מספר המצביעים ל-23.7%

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

בבחירות לראשות עיריית באר שבע הצביעו, נכון לשעה 18:00 23.7% מבעלי זכות הבחירה. עד השעה 14:00, נראה היה שאין קהל רב למרות מערכת הבחירות הסוערת שקדמה ליום הזה, כאשר עד השעה 14:00 הצביעו רק 13.08% מבעלי זכות הבחירה.

ראש העיר, יעקב טרנר, הגיע הבוקר (שלישי) בליווי השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, לקלפי שבבית הספר "מולדת" כדי להצביע. "על פי הרושם שאני מקבל מהתושבים, תחושתי טובה מאוד," אמר טרנר עם יציאתו מהקלפי. "אני חושב שהתוצאה תהיה רחוקה מהסקרים שפירסמו המתחרים".

דיכטר, שהגיע לתמוך בטרנר, אמר מצידו כי "חשוב שלשלטון המרכזי יהיו עוגנים בשטח ולכן ההשקעה של קדימה היא גדולה מאוד ולא רק במשאבים כלכליים". הוא הוסיף ואמר כי "קדימה רצה בכל הכוח כדי להצליח בבחירות המוניציפאליות. אני לא חושב שהמבחן של קדימה הוא לגבי מועמד אחד. מספר המועמדים שלנו הוא הגדול ביותר ברשויות המקומיות והם רצים בהפרש ניכר מהמתמודדים האחרים". באשר לטרנר, אמר דיכטר כי "כל מי שנכנס לבאר שבע ועיניו בראשו רואה כי באר שבע התפתחה בסדרי גודל דרמטיים מאז שטרנר ראש העיר".

טרנר מכהן כראש עיריית באר שבע מזה שתי קדנציות ומתמודד היום על קדנציה שלישית מול שני מועמדים: רוביק דנילוביץ', לשעבר ממלא מקומו בעירייה ומי שמוביל בסקרים, ויוסי שלי. גורמים במטה טרנר אמרו כי "יש לנו נתונים שמצביעים על פערים קטנים מאוד. צריך לזכור שהיינו בסיטואציה מאוד עדינה מאחר ודנילוביץ, שהיה סגנו ובן טיפוחו של טרנר, לא הודיע כי הוא מתמודד אבל הכין תשתית ארגונית מדהימה כשאף אחד לא ידע מזה. טרנר לא חלם ולא התכוון לפטר אותו, אך האיש הקדים תרופה למכה".

פרשת מודעות האבל

אנשי טרנר התייחסו בדבריהם גם לפרשת מודעות האבל שנתלו לפני יומיים ברחבי העיר והכריזו על מותו לכאורה של טרנר. "מדובר במעשה נבלה. נראה שהדבר נעשה על-ידי אחד המועמדים שהרגיש שהניצחון נמצא בידיו ופתאום גילה אחרת. אתמול האשים אותנו המטה של דנילוביץ' באחריות למודעות אבל אנחנו אומרים שעל ראש הגנב בוער הכובע".

יוסי שלי, המועמד הנוסף לראשות העירייה, אמר לוואלה! חדשות כי "אמנם היו כמה בעיות ארגוניות הבוקר אך אני מבטיח להביא את העיר לסיבוב שני בבחירות. מודעות האבל שנראו בעיר, המכריזות על מותו לכאורה של טרנר, הם מעשה איוולת וברור שאין לנו כל קשר לעניין. יש לי חשדות מבוססים לגבי מי יכול להיות האחראי אבל את זה נשמור לאחרי הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully