וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת”א: חולדאי וחנין יצאו לקרב על השכונות

אייל דץ

11.11.2008 / 10:11

שני המועמדים המובילים הצביעו הבוקר, ויצאו לסייר ברחבי העיר. במטה חולדאי בטוחים בניצחונו. אנשי חנין אופטימים ומקווים להפתיע

קרב על כל קול. שני המועמדים המרכזיים לראשות עיריית תל אביב- יפו, רון חולדאי ודב חנין משקיעים כעת מאמצים אחרונים בגיוס קולות בשכונות הדרום. לאחר גיחה קצרה ללשכתו מתכוון חולדאי לסייר בשכונות הדרום ולהיפגש עם תושבים. חנין ביקר בשכונת התקווה ובכפר שלם וצפוי לסייר בשעה הקרובה בשכונת פלורנטין.

מוקדם יותר הצביעו שני המועמדים המרכזיים בבחירות לראשות עיריית תל אביב-יפו. חולדאי הצביע בבית הספר בשכונת תל ברוך וחנין הצביע בקלפי בתיכון עירוני י"א. חולדאי קרא לציבור התל אביבי לצאת להצביע ואמר כי "אסור לתת למיעוט לקבוע". חנין הפגין אופטימיות רבה.

לאחר שהצביע, סייר חולדאי ברחבי העיר ונפגש עם אזרחים רבים. במטהו של חולדאי ישנה דריכות רבה, כאשר החשש הגדול הוא משאננות. "אנחנו מאמינים כי הבחירות יוכרעו בסיבוב הראשון, ובפער גדול", אמר גורם במטה בשיחה עם וואלה! חדשות. "המאמץ המרכזי שלנו הוא לגרום לאנשים ללכת להצביע. רוב התושבים איתנו ולכן אנו מעוניינים באחוזי בחירות גבוהים". לאחר הסיור הגיע חולדאי ללשכתו והוא צפוי להישאר בה זמן מה. לאחר מכן יסייר כאמור בשכונות הדרום.

לאחר הצבעתו אמר חנין כי השיח הציבורי שהצליחה תנועתו "עיר לכולנו" להביא לעיר הוא "היסטוריה בפני עצמה". מתנועת "עיר לכולנו" דווח על מאות משקיפים מטעם התנועה הפרושים בקלפיות ברחבי הארץ. כמו כן, אלפי פעילים של התנועה פשטו הבוקר על רחובות העיר בתקווה לשכנע אנשים ללכת ולהצביע.

בתנועה מאמינים ביכולתם לגרור את חולדאי לסיבוב שני. אתמול הודיעה תנועת ש"ס כי היא תומכת דווקא במועמד אורן שחור, שהסקרים מעניקים לו אחוזים בודדים. ב"עיר לכולנו" מקווים כי שחור, שניהל קמפיין נגטיבי נגד חולדאי, יצליח להביא לכך שקולות ינדדו מחולדאי אליו וימנעו מחולדאי לעבור את מחסום הארבעים אחוזים שדרושים לו לנצח בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully