וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין מאשימה את בוש בתבוסה

טלי גולדשטין

11.11.2008 / 10:45

למרות הכישלון הצורב של הרפובליקנים בבחירות, המועמדת לשעבר לסגנית הנשיא לא מתכוונת להיעלם. "תראו לי דלת פתוחה ואכנס אליה"

מושלת אלסקה שרה פיילין רמזה בראיון טלוויזיוני לרשת "פוקס" שהיא תשקול לרוץ למשרה בכירה בבית הלבן בבחירות של 2012, אם תהיה לה ההזדמנות לעשות כן. עם זאת, היא לא פירטה באיזו משרה היא תהיה מעוניינת. עוד לפני שהמפלגה הרפובליקנית הפסידה בבחירות, בהן פיילין רצה כסגנית למועמד לנשיאות ג'ון מקיין, פיילין דיברה על האפשרות שתרוץ גם בבחירות הבאות.

"תראו לי איפה הדלת הפתוחה. גם אם היא סדוקה מעט, אולי אצליח להיכנס דרכה, רק אל תתנו לי לפספס את הדלת הזו", אמרה פיילין בראיון לרשת Fox News. פיילין, שתסיים את תפקידה כמושלת אלסקה בעוד שנתיים, אמרה כי אינה יכולה לצפת את העתיד, אך היא אמרה כי יהיה "מרגש מאוד" לקבל הזדמנות לשרת את הציבור הרחב. "אם יש דלת פתוחה בשנת 2012 או ארבע שנים אחר כך, ואם זה יהיה משהו שיהיה טוב למשפחתי, למדינתי, לארצי, והזדמנות עבורי, אני אעבור בדלת הזו", אמרה.

בראיון האשימה מושל אלסקה את מדיניות ממשל בוש בתבוסה של המפלגה הרפובליקנית בבחירות בשבוע שעבר. פיילין אמרה כי לא ביקשה ולא רצתה את המלתחה נוספת שקיבלה מהמפלגה ואף חשבה כי כל הנושא מוזר מאד בהתחשב "במה שמתרחש בעולם כיום".

עוד הוסיפה פיילין כי, "ההישג שלנו מדהים למרות התבוסה, אך אני חושבת שהצוות הרפובליקני סימל את הסטטוס קוו ואת המדיניות של שמונה השנים האחרונות. אם ביקשנו להביא שינוי, היינו צריכים להתרחק ממה שסימלו ממשל בוש והממשל".

פיילין קבעה שורת ראיונות ארציים השבוע ברשתות הגדולות. היא מתכננת בנוסף להגיע לכנס המושלים הרפובליקנים שייערך בפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully