וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימין זעמו: "אולמרט ניצל את הטקס לרבין"

פנחס וולף

10.11.2008 / 17:54

חברי כנסת מהימין יצאו בהפגנתיות ממליאת הכנסת בעת נאומו של ראש הממשלה. ח"כ אריאל: "שימוש מכוער וציני בזכרו של רבין"

יו"ר סיעת האיחוד הלאומי ח"כ אורי אריאל וח"כ אריה אלדד יצאו בהפגנתיות ממליאת הכנסת, שהתכנסה הערב (שני) לציון 13 שנים לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, בעקבות נאומו של ראש הממשלה אהוד אולמרט בטקס.

לדברי חבר הכנסת אלדד, "אולמרט שהודה כי טעה כל חייו בדרכו הפוליטית, מנצל טקס זיכרון ממלכתי של הכנסת לנאום פוליטי מבית מדרשו של השמאל הסהרורי והקיצוני ביותר. אי אפשר לסבול ראש ממשלה מושחת וכושל המנצל את מעט הזמן הפנוי שנותר לו בין החקירות כדי לקרוא לחורבן ההתיישבות היהודית בארץ ישראל". חבר הכנסת אריאל אמר על נאומו של אולמרט כי "מדובר בשימוש מכוער וציני שנעשה כדי להמשיך ולהסית נגד חלקים בעם, נאום זהו בוודאי שאינו לכבודו של יצחק רבין שהיה אדם ישר."

יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער תקף גם הוא את דבריו של אולמרט במליאה ואמר כי "נאומו של אולמרט היה ניצול ציני ומביש למעמד הממלכתי. מדובר בנאום הטפה פוליטי ברוח השמאל הקיצוני".

אולמרט קרא בנאומו להגיע להכרעה מדינית, שכוללת נסיגות משטחים רבים בגדה המערבית. "מי שחושב ומאמין שנוכל להתחמק מהכרעה ובאותה עת יוכל להשאיר את הסטטוס קוו הפנימי ולקבל את תמיכת המנהיגים מחול, משלה את עצמו ועלול להוביל שולל את הציבור הישראלי". לדבריו, זה הזמן לפנות לציבור ולומר לו אין כמוכם לאהבת הארץ, למסירות לה, לנכונות להקריב למענה, היו רגעים שכולנו היינו שותפים להם שבהם רצינו בכל ליבנו להניח את הרעיון שלא לוותר על אף שעל אדמה, גם אני הייתי שם, אך טעינו, לא ראינו למרחוק. זה תבע מאיתנו מחירים וזה יתבע מאיתנו מחירים כבדים עוד יותר. צריך להגיע להחלטה, לא תוך ריב ומדון, אלא מתוך הבנה שזו הדרך היחידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully