וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המשטרה סימנה את משפחת פדרמן?

יהושע בריינר

10.11.2008 / 17:31

שוטרים עיכבו את אלישבע פדרמן בחברון כדי להגיש לה זימון לחקירה באשקלון. בקשת המדינה להרחיק את בעלה מהגדה נדחתה

משטרת חברון עיכבה היום (שני) את אלישבע פדרמן באחד הרחובות בעיר על מנת להגיש לה זימון לחקירה במשטרת אשקלון, בגין הפגנה שביצעה מול ביתו של השר לביטחון פנים אבי דיכטר לפני חמש שנים.

בשעות הצהרים עצרו כלי רכב משטרתיים את רכבה של אלישבע פדרמן, אשתו של פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן, בטענה כי היא נדרשת להתייצב לחקירה במשטרת אשקלון בחשד להתקהלות לא חוקית מול ביתו של דיכטר באשקלון לפני חמש שנים. פדרמן ארגנה באותה תקופה משמרות מחאה באשקלון כנגד מעצרו המנהלי של בעלה. לדברי אלישבע פדרמן כשהיתה עצורה במשטרת חברון, בשבוע שעבר, היא חתמה על כתב ערבות לגבי הגעתה לחקירה במשטרת אשקלון והיום עיכובה ברחוב בחברון היה לשווא.

פדרמן אמרה לוואלה! חדשות כי "בפירוש מתנכלים לנו ומציקים לנו בניסיון למנוע מאיתנו לחזור לשגרת חיים שפויה. אין שום הסבר אחר למה נזכרו דווקא היום באירוע שהתרחש לפני חמש שנים. אנחנו רק מבקשים שיניחו לנו לנפשנו, יש לנו הרבה מה לשקם. אני מאמינה שיפסיקו לחפש אותנו רק אחרי שהמערכת השלטונית תאמין שהשם הוא המלך", אמרה פדרמן. בתגובה נמסר ממשטרת מחוז ש"י כי יש באפשרות המשטרה לזמן אדם המבוקש לחקירה במשטרה במחוז אחר, וכך נעשה הפעם.

בתוך כך בעלה של אלישבע, נועם פדרמן זכה היום לשמוע את שופטת בית משפט השלום בירושלים שולמית דותן דוחה בפעם השלישית את בקשת המדינה להרחיק אותו משטחי הגדה המערבית. ביום רביעי שעבר הוגש נגד פדרמן כתב אישום בגין תקיפת שוטר במהלך פינוי מאחז בקרית ארבע. הפרקליטות הגישה בקשה להרחיק את פדרמן מהגדה המערבית, אך פעמיים נדחתה הבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully