וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-3: נדחתה בקשה להרחיק את פדרמן מהגדה

עדי שמחוביץ

10.11.2008 / 16:15

פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן רשאי לסייר בשטחי יהודה ושומרון. פדרמן: "זו הייתה בקשה מגוחכת של אנשים חסרי דרך וחזון"

שופטת בית משפט השלום בירושלים שולמית דותן דחתה היום (שני) בפעם השלישית את בקשת המדינה להרחיק את פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן משטחי הגדה המערבית.

ביום רביעי שעבר הוגש נגד פדרמן כתב אישום בגין תקיפת שוטר במהלך פינוי מאחז בקרית ארבע. הפרקליטות הגישה בקשה להרחיק את פדרמן מהגדה המערבית, אך פעמיים נדחתה הבקשה. בדיון נוסף שהתקיים היום, החליטה השופטת דותן לדחות שוב את הבקשה וקבעה כי הדיון בנושא יתקיים בחודש דצמבר.

נועם פדרמן אמר בתגובה לדחיית הבקשה המקורית, כי "זה מה שקורה כשהמשטרה מתעסקת יותר מדי ביחסי ציבור ופחות מדי עם מקצוענות. זו בדיחה שכל התקשורת קיבלה את כתב האישום נגדי ורק אני לא קיבלתי אותו". הוא הוסיף, כי כתב האישום נגדו "מגוחך" וכי "כולם ראו שהשוטרים הם אלה שדחפו אותי".

בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר פדרמן כי "זו הייתה בקשה מגוחכת של אנשים חסרי דרך וחזון. לא זו בלבד שהרסו את ביתינו והיכו את ילדינו, עכשיו הם גם רצו לכלוא את כבשת הרש ולקחת את החופש שלי. ברוך השם, הקדוש ברוך הוא גילגל להם אותה בהפתעה. להגיד שאני תקפתי שוטרים זו בדיחה." פדרמן הגדיר את הפרקליטות, את השב"כ, את המשטרה ואת השמאלנים כ"כבשה ששחטו אותה הרגע והיא עדיין מפרפרת ובועטת" והביע תקווה כי "הרדיפה הזו תסתיים לפני ה-11 בפברואר, יום הבחירות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully