וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון ישוחרר מחר מבית החולים

נעמה טלמור

10.11.2008 / 13:00

שר האוצר לשעבר, המואשם בגניבת מיליוני שקלים, הובהל אתמול לביה"ח לאחר שחש לחץ בחזה. ביה"ח: "בדיקותיו היו תקינות"

שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון ישוחרר ככל הנראה מבית החולים, כך נמסר היום (שני) מבית החולים "איכילוב" בתל אביב. לפי ההודעה, "הירשזון הגיע אמש לבית חולים בשל לחץ בחזה. הוא עבר מספר בדיקות היום. תוצאות הבדיקות תקינות וככל הנראה הוא ישוחרר מחר". הירשזון מאושפז מאז אתמול במחלקה הקרדיולוגית. הוא הובהל לבית החולים לאחר שחש כאב בחזהו

הירשזון עומד למשפט בבית המשפט המחוזי בתל אביב בגין גניבה של 2.5 מיליון שקלים מכספי הסתדרות העובדים הלאומית ועמותת ניל"י שבראשן עמד. בית המשפט גזר אתמול ארבע שנים ושמונה חודשי מאסר על עובדיה כהן, אחד הנאשמים המרכזיים בפרשה בה חשוד שר האוצר לשעבר. בתחילת אוקטובר הורשע כהן במסגרת הסדר טיעון בעבירות של גניבה בידי מנהל, הלבנת הון ורישום כוזב במסמכי תאגיד. כהן צפוי להעיד במשפטו של הירשזון בסוף החודש.

עובדיה כהן שימש כיו"ר עמותת ניל"י (נוער יהודי למען ישראל) וגזבר הכספים של הסתדרות העובדים הלאומית (הע"ל) בתקופה בה עמד הירשזון בראשה. בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון שחתמה עמו הפרקליטות, במסגרתו הודה כהן בגניבת 10 מיליון שקלים מקופת הסתדרות העובדים הלאומית, מתוכם העביר שני מיליון שקלים להירשזון, שישה מיליון שקלים לאחיו דוד כהן, שהסתבך בחובות הימורים, ולכיסו לקח סכום הנע בין 328-370 אלף שקלים, בעבור "חגים" ו"נסיעות לחו"ל". גורמים המעורים בתיק העריכו לאחר הרשעתו כי עונשו של הירשזון צריך להיות שקול לשל כהן - אם לא חמור יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully