וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על נשים וחיות אחרות

ליבי גלבר

10.11.2008 / 9:57

משתתף במסיבת רווקים הוכש על ידי נחש שהגיע להופיע עם החשפנית. זה בסדר, גם קודם הוא לא הבדיל בין אשה לחיה

משתתפי מסיבת רווקים נפגעו מנחש שהובא כגימיק של אחת החשפניות שהוזמנו לאירוע, כך פורסם אתמול (ראו קישור למטה). "חשבתי בהתחלה שזה חלק מההופעה אבל בשלב מסוים הרגשתי שהנחש חונק אותי ואני מתחיל לאבד נשימה" סיפר צעיר שנפגע. לעניין החשפניות נגיע בהמשך, אבל מי שחש שביומו האחרון של חבר כרווק צריך מופע שכזה, או מי שחושב שזה בסדר להביא נחש ואישה כשעשוע כלשהו, מגיע לו שייהנה גם מהאגרסיות הנלוות, ומגיע לו שייפצע.

בעלי חיים לא נועדו כדי לספק לנו שעשועים. נחשים או כל חיה אחרת שנמצאת בשבי ולא בסביבתה הטבעית תרגיש צורך להגן על עצמה, ולכן תתקוף. ילדים קטנים שטרם יודעים להקשיב לעצמם ולהחליט מה מותר ומה אסור, לפעמים מתעללים בחיות מבלי לדעת את ההשלכות המעשיות והמוסריות של העניין. אבל אנשים מבוגרים וברי דעת, כאלה שהם בגיל שבו מתחתנים ומביאים ילדים לעולם, מן הראוי שיידעו ש"חיה" זה מלשון "חיים" ולא מלשון "צעצוע".

שילמת שברת

יש שיטענו שהחשפנית שהגיעה לאירוע עשתה זאת מבחירה. זה טיעון פשטני ותירוץ זול להתייחס לאישה כאל מוצר קנוי, ושקרן מי שייתמם ויאמר שחשפנית במסיבה שמלאה בגברים שיכורים וחרמנים עושה זאת מסיבות לגיטימיות. נכון, מותר לה להרוויח את לחמה בכל דרך שתבחר, אבל תראו לי מישהי שבאמת עושה זאת מבחירה, שחייה טובים והיו נטולי התעללות כלשהי. ותראו לי מישהו שיהיה בסדר עם זה שאשתו, אחותו או בתו לצורך העניין, תעסוק בזנות או חשפנות למחייתה (כולכם יודעים מה קורה בשעות הקטנות של לילות כאלה). הרי אצל רוב הגברים זונות וחשפניות הן בצד אחד, ובנות זוג בצד אחר. מאיפה מגיעה הצביעות הזאת?

כנראה שמאותו מקום המאפשר לאותם גברים עלובים ליהנות מנחש (או כל חיה אחרת) בזמן שהם שיכורים וחרמנים. היצורים החיים האלה מקבלים חזות אחרת פתאום, כזאת ששילמו עליה בכסף ושנועדה לסיפוק היצרים של המשלמים. בערבי רווקים כאלה, מי שמתחתן הופך להיות בעל, וחבריו לשמחה הופכים להיות הבעלים של מי שנקנה לשעשע אותם באותו ערב.

ולקחת לך אישה

למרבה הצער זה עניין נפוץ שהביקורת עליו נחשבת כהתחסדות צדקנית. אבל אם מסתכלים על הדברים בפשטותם, הרי שנשים וחיות שוות במעמד הזה, ומטרתם אחת - שעשוע. וכל עוד זה נורמלי ומקובל, זה לא ייפסק.

גברים יקרים, אם אתם נהנים מתשלום עבור "שירותים" אלה, מנשים, מנחשים וחיות אחרות (לראייה "חשבתי שזה חלק מההופעה") מן הראוי שבאמת תשלמו מחיר כבד. כזה שאולי יגרום לכם לחשוב על מה שעשיתם, ילדים. ותיהנו בחתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully