וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחש של החשפנית השתולל במסיבת הרווקים

קובי מנדל

9.11.2008 / 17:45

המסיבה נגמרה בביה"ח נהריה לאחר שהנחש חנק את אחד המשתתפים במופע החשפנות. ביה"ח: "ממליצים להימנע משימוש בחיות"

מסיבת רווקים סוערת שהתרחשה בסוף השבוע באחד היישובים בגליל המערבי, קיבלה תפנית לא שגרתית לאחר שאחד המשתתפים נחנק וננשך על ידי נחש שהובא למסיבה והיה חלק ממופע של החשפניות שהוזמנו לאירוע. הצעיר שנפגע, הובהל לחדר המיון של בית החולים לגליל המערבי נהריה עם סימני הכשה על צווארו ושטפי דם.

הצעיר, בשנות השלושים לחייו, סיפר בבית החולים כי הוא חגג עם חבריו מסיבת רווקים כשלמקום הוזמנו גם חשפניות שהצטיידו באביזר ייחודי הלוקח חלק פעיל במופע, הנחש. הצעיר פיזז עם אחת הרקדניות על שולחן ובשלב מסוים, הרקדנית העבירה את הנחש וכרכה אותו על צווארו של הצעיר. הנחש כרך את עצמו בחוזקה סביב צווארו של הצעיר עד שהוא חש בחנק.

"חשבתי בהתחלה שזה חלק מההופעה", סיפר הצעיר, "אבל בשלב מסוים הרגשתי שהנחש חונק אותי ואני מתחיל לאבד נשימה. סימנתי לחברים שלי שאני נחנק, אבל הם צחקו וחשבו שזה חלק מהמופע". רק לאחר שהכחיל והתמוטט, הבינו החברים שמשהו לא כשורה ומיהרו לסייע לו. הנחש הצליח לנשוך את הצעיר בצווארו עד שלבסוף נכנע ושחרר את הלפיתה.

הצעיר שהתלונן על קוצר נשימה וכאבים באזור הצוואר, הובהל על ידי חבריו לחדר המיון. ד"ר אריה איזנמן, אחראי חדר המיון בבית החולים נהריה סיפר כי לאחר קבלת טיפול שכלל מתן חיסון אנטי-טטנוס, נותר הצעיר להשגחה וכעבור מספר שעות הוא שוחרר לביתו במצב טוב. מנהל בית החולים, ד"ר מסעד ברהום, אמר: "למזלו של הצעיר, הנחש לא היה ארסי. אנו ממליצים להימנע משימוש בחיות לצורך שעשועים, מההיבטים הרפואיים, שכן תמיד יש בכך סכנה, וגם מהטעמים המוסריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully