וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה מסתערת על הליכוד: "אביא המון קולות"

פנחס וולף

9.11.2008 / 16:25

אשת העסקים הודיעה שתשוב להתמודד ברשימת הליכוד, ותקדם נושאים הקשורים לפונדקאות וקשישים. "ב-99' השגתי 45 אלף קולות"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"יש לקדם את הנושא החברתי מעבר לנושא המדיני" - כך אמרה היום (ראשון) אשת העסקים פנינה רוזנבלום, שמתמודדת על מקום ברשימת הליכוד לכנסת. רוזנבלום אמרה כי היא מעריכה את בני בגין ואת דן מרידור שהודיעו על התמודדותם. "אני חושבת שתרומתם גבוהה מאוד, אולם לדעתי יש לקדם את הנושא החברתי מעבר למדיני", אמרה. "אני מאמינה שיש לי מקום בנושא זה כמי שצמחה וגדלה בתנאי עוני קשים".

לשאלה שנשאלה על המתחרות מולה בליכוד, דוגמת מירי רגב, ענתה רוזנבלום: "אני מברכת כל מתמודד ומתמודדת שיכולים לתרום לליכוד. היתרון שלי הוא הבאת בוחרים לליכוד. בבחירות שהתקיימו ב-1999 השגתי 45 אלף קולות. בוחרים במי שמסוגל להביא בוחרים".

רוזנבלום התייחסה לנושא האימוץ ולנושא הגמלאים במדינת ישראל. לדבריה, "כאם מאמצת לשני ילדים וכמי שעברה בירוקרטיה מאוד מורכבת ששלחה אותי לאמץ ילדים בחו"ל, אפעל לטיפול בנושא זה ולהסרת מירב המכשולים בכל הקשור להפריה מלאכותית וכל נושא הפונדקאות. כמי שליוותה את אמה לבתי חולים, אני מודעת לחוסר כבוד שניתן במדינה לאנשים זקנים ואת זה חייבים לשנות. כבוד לזקנים, נושא זה מאוד קרוב אליי ועליו אלחם בכנסת".

במהלך מושב הפתיחה של הכנסת, לפני שבועיים, רוזנבלום ישבה במליאה כחברת כנסת לשעבר, ושכחה שקריאות ביניים הן פריבילגיה רק של חברי כנסת מכהנים. היא התפרצה בקריאות ביניים במהלך נאומו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, כתגובה לקריאות ביניים של חברי כנסת מקדימה ומהליכוד. בעקבות הדברים, חברי הכנסת החלו לצחוק, ואליהם הצטרפה יו"ר הכנסת דליה איציק, שלאחר מכן העירה לרוזנבלום "את בכלל לא מדברת, מה זה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully