וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין על מבקריה: "דבילים וסקסיסטים"

8.11.2008 / 7:57

סגניתו לשעבר של מקיין משיבה לביקורת לפיה לא ידעה מהי אפריקה והתנהלה בבזבזנות: "זה לא נכון, זה מרושע ואכזרי"

מושלת אלסקה וסגניתו לשעבר של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית ג'ון מקיין השיבה הלילה (שבת) בנחרצות למבקרים שמתחו ביקורת על בורותה ועל התנהלותה במהלך מערכת הבחירות. "הם דבילים", סיכמה המושלת.

ברשת "פוקס" נטען לאחר הבחירות, כי אנשי צוות הקמפיין של מקיין נדהמו כשפיילין לא ידעה שאפריקה היא יבשת ולא מדינה וכשלא הצליחה לנקוב בשמות המדינות החברות בהסכם הסחר החופשי של צפון אמריקה. העיתון "ניוזוויק" דיווח מפי מקורות במטה מקיין כי פיילין חרגה בבוטות מההוראות שניתנו לה לגבי רכישת בגדים ובזבזה סכום גבוה בהרבה מ-150 אלף הדולרים עליהם דווח. לפי הדיווח, מקיין בקושי דיבר עם פיילין במהלך כל ימי הקמפיין ויועציו הסתירו ממנו את המידע על ההוצאות שלה, כיוון שלא רצו שייפגע.

"זה לא נכון", אמרה פיילין לרשת CNN. לדבריה, המידע הודלף מיועצים שסייעו לה להתכונן לעימות עם יריבה הדמוקרטי ג'ו ביידן. "אני חושבת שאם יש האשמות שמבוססות על שאלות או הערות שהערתי במהלך ההכנה לעימות, בנוגע להסכם הסחר או ליבשת מול מדינה כשדיברנו על אפריקה, אזי הן הוצאו מהקשרן. זה אכזרי ומרושע. זה לא בוגר, זה לא מקצועי והאנשים האלה הם דבילים", טענה פיילין וסיכמה: "זה לא הוגן ולא נכון". היא כינתה את ההאשמות בנוגע לבזבוזיה, כביכול, "סקסיסטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully