וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השבוע נפתח במטחי קסאמים

שי מכלוף

8.11.2008 / 0:01

לא היו נפגעים או נזק. 4 רקטות נורו אתמול לעבר ישראל ונפלו בשטחים פתוחים. בכיר בג'יהאד האיסלמי: "נמשיך בירי נגד מטרות ישראליות"

ארבע רקטות קסאם נפלו אמש (שישי) בשטחים פתוחים בנגב. שתי רקטות נפלו סמוך לשעה 21:00 בשטחים פתוחים סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. קודם לכן, נפלו שתי רקטות בשטחים פתוחים מדרום לאשקלון. רקטה אחת נפלה בסמוך לגבול עם רצועת עזה ורקטה נוספת נפלה ליד מאגר מים במועצה האזורית חוף אשקלון.

מטח קסאמים נורה ביום חמישי בבוקר לעבר ישראל. חמש רקטות קסאם נפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ביום חמישי בערב נורו שתי רקטות קסאם לעבר מערב הנגב ונפלו, ככל הנראה, בשטחים פתוחים במועצה האזורית שדות נגב. בצהרים נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח באזור אחד הקיבוצים בעוטף עזה, סמוך לגדר המערכת. בשני המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זאת לאחר ששלשום נפלו כ-60 רקטות באזור עוטף עזה.

"זכותו של העם הפלסטיני להגן על עצמו כשהוא מותקף", כך אמר אתמול גורם בכיר בג'יהאד האיסלמי שארגונו עומד מאחורי ירי הקסאמים בימים האחרונים. לדבריו, הארגון ימשיך בירי נגד מטרות ישראליות. בהודעה שפרסמה הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי היא מסרה כי ירי הרקטות הבוקר בוצע בתגובה "למעשי הטבח האחרונים" שביצעה ישראל, כשהאחרון בהם היה הפגיעה בחוליית של פעילי הג'יהאד האיסלמי.

אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם, איים לפגוע בישראל אם זו תמשיך לתקוף ברצועת עזה. "כל מתקפה ישראלית חדשה על עזה תזכה לתגובה כואבת בעומק ישראל", אמר במסיבת עיתונאים שכינס ברצועת עזה. "ישראל תשלם מחיר כבד מהמצופה".

(פרסום: 19:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully