וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדיחו ראש ממשלה על סמך תמונה חלקית"

נתיב נחמני ופנחס וולף

7.11.2008 / 14:06

יועצו של אולמרט הוסיף ואמר כי "המשטרה זורה חול העיני הציבור". הבוקר נחקר רה"מ בפעם התשיעית. החקירה התמקדה בפרשת "ראשונטורס"

ראש הממשלה אהוד אולמרט נחקר באזהרה היום (שישי) במשכנו בירושלים. חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה התמקדו בפרשת "ראשונטורס". אולמרט הקציב לחוקרים שעתיים, אולם בסופו של דבר החקירה התארכה מעבר לזמן שנקבע מראש. לאחר שעזבו את בית ראש הממשלה בירושלים, החוקרים עדכנו את ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דנינו.

אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט, הגיב בנושא חקירת ראש הממשלה. "במקום להודות בעובדה שהורידו ראש ממשלה מכהן על סמך תמונה חלקית בלבד וכי הודעת המשטרה על סיום החקירה היתה נמהרת, במשטרה מנסים כעת לטשטש עובדה זו על ידי שימוש בביטוי 'השלמות חקירה'. זהו ניסיון לזרות חול בעיני הציבור. מה השלב הבא? השלמה להשלמה?"

לפני כחודשיים המליצה המשטרה לפרקליטות להעמיד לדין את אולמרט בעבירות של לקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והפרת אמונים בפרשות משה טלנסקי ו"ראשונטורס". היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז הוא זה שיכריע אם להגיש כתב אישום נגד אולמרט בתיקים הללו.

בכיר בפרקליטות המצוי בפרטי הפרשה אמר לוואלה! חדשות כי בשבועות האחרונים ביצעה המשטרה, בשיתוף פעולה עם רשויות החוק האמריקאיות, השלמות חקירה בעניינו של אולמרט. לטענתו, הסיבה להתעכבות היא הרצון למצות את כל הפרשות בהן נחקר אולמרט. הגורם ציין כי בפרקליטות למדו את הלקח מפרשת קצב, ולא רוצים להתחייב לגבי מועד ההחלטה להגיש כתב אישום נגד אולמרט. אם כי ציין הגורם כי "תיק החקירה נגד אולמרט מבוסס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully