וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"ע אשדוד: מאיימים עלי שאפרוש

נתיב נחמני

6.11.2008 / 18:08

במכתב שהשאיר אלמוני ברכבו של מקורב לראש העיר נכתב: "זו אזהרה לפני שנפעל. אם החיים שלך חשובים, תחשוב טוב ותשאר בבית"

ראש עיריית אשדוד צבי צילקר התלונן היום (חמישי) במשטרה כי אלמוני איים על חייו בניסיון לגרום לו לפרוש מהמירוץ לראשות העירייה. "אם החיים שלך חשובים, תחשוב טוב ותשב בבית", נכתב במכתב שהושאר ברכבו של מקורבו של צילקר, אבינועם סרי, מנכ"ל "חופית", חברת התיירות העירונית של אשדוד. בעקבות התלונה, קיימו היום במשטרה הערכת מצב בראשותו של סגן מפקד מרחב לכיש, תנ"צ איציק פרץ, כנהוג באירועים של חשד לפלילים כלפי אישי ציבור.

בעקבות האיומים המליצה משטרת מרחב לכיש לצילקר לנוע עם אבטחה אישית. "אנחנו בוחנים כל איום על אישיות ציבורית, כחלק מההתנהלות בימים אלו שלפני בחירות", הסביר סגן ניצב איציק פרץ, סגן מפקד משטרת לכיש. "במסגרת הטיפול באיום שהועלה כלפי צילקר באמצעות מכתב, החלטנו לקבוע סל אבטחה שתואם את צורת האיום והמלצנו שעד הבחירות, הוא ינוע עם מאבטח אישי".

במטה צילקר הפנו אצבע מאשימה לעבר מטהו של המועמד השני לראשות העיר, ד"ר יחיאל לסרי, וטענו כי מדובר בקבוצת אינטרסנטים המפעילה שיטות של העולם התחתון. "היום קיבלנו הוכחה כואבת למציאות חיים עגומה אותה מציעה החבורה הסובבת את המועמד לראשות העירייה", נמסר ממשרדו של ראש העיר, "הכתובת הייתה על הקיר, תושבי העיר מקבלים יום יום הוכחה מדוע אסור להמר על הבית".

לסרי אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי במידה שהדבר נכון מדובר במעשה שראוי לכל גינוי. "עם זאת, המשטרה צריכה לבדוק האם לא מדובר בהמצאה. מטה ראש העיר מנהל מסע של השמצות מתחילת הקמפיין, במקום לספר לתושבים מה הוא יעשה בשבילם", אמר לסרי והוסיף: "נוכח הסקרים, ראש העיר מאבד את עשתונותיו כיוון שהוא רואה את עצמו מפסיד את השלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully