וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר סגר חשבון עם צעיר איתו הסתכסך

קובי מנדל

6.11.2008 / 16:48

השוטר חשוד כי היכה נמרצות את הצעיר, בן 19 מחיפה, בסיוע שני שוטרים נוספים, שעצרו אותו בתואנת שווא. מעצר השוטר הוארך

פרשה חמורה נוספת בה מעורבים שוטרים החשודים ב"סגירת חשבונות" נחשפה היום (חמישי). בית משפט השלום בחיפה האריך בארבעה ימים את מעצרו של שוטר שח"ם, שנעצר בחשד שתקף צעיר ערבי בן 19 מחיפה, זאת לאחר סכסוך קודם בין השניים במרכז הכרמל בחיפה. על פי החשד, השוטר, בסיוע שניים מחבריו, סגר חשבון עם הצעיר שאיתו הסתכסך.

לטענת אנשי מח"ש, שני השוטרים הנוספים, עצרו את הצעיר בתואנת שווא, לפיה הם מתכוונים לערוך עליו חיפוש. השוטרים נסעו עם הצעיר סמוך לביתו של השוטר שח"ם. בשלב זה הצטרף אליהם השוטר וביחד הם היכו את הצעיר מכות נמרצות וכתוצאה מכך נשבר אפו. במח"ש פועלים כעת לאתר את שני השוטרים הנוספים. פרטי השוטר ותמונתו נאסרו לפרסום.

עורכת-דינו של השוטר, אביטל בן-נון, הכחישה את טענות מח"ש. בנוסף, ביקשה בן-נון לבדוק ממח"ש את הקשר בין התלונה לבין תקרית שאירעה לפני מספר חודשים במהלכה הותקף השוטר ואושפז בשל כך בבית חולים. עוד אמרה בן- נון, כי השוטר "מוחזק כבן ערובה עד שיאותרו שני השוטרים הנוספים". נציג מח"ש אמר בדיון, כי מדובר ב"אירוע מאוד מאוד חמור". השופטת תמר נאות פרי ציינה בהחלטה שעדיין לא ניתן לקבוע האם מדובר באירוע חמור או בעלילה שפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully