וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם פדרמן: "כתב האישום נגדי מגוחך"

יהושע בריינר

6.11.2008 / 12:07

פעיל הימין, המואשם בתקיפת שוטר, תקף את המשטרה לאחר שביהמ"ש דחה בקשה להאריך את מעצרו. "המשטרה מתעסקת ביחסי ציבור"

פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים בקשה חוזרת לקביעת תנאי שחרורו של פעיל הימין הקיצוני, נעם פדרמן. הבקשה החוזרת באה לאחר ששופטת בית המשפט השלום בירושלים דחתה מוקדם יותר היום את בקשה המקורית של הפרקליטות להרחיק את פדרמן משטחי יהודה ושומרון או לחלופין להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. זאת בשל טעות טכנית של המדינה שלא העבירה לידי פדרמן את כתב האישום נגדו ואת בקשת המעצר. פדרמן מואשם בתקיפת שוטר בעת פינוי מאחז.

נועם פדרמן אמר בתגובה לדחיית הבקשה המקורית, כי "זה מה שקורה כשהמשטרה מתעסקת יותר מדי ביחסי ציבור ופחות מדי עם מקצוענות. זו בדיחה שכל התקשורת קיבלה את כתב האישום נגדי ורק אני לא קיבלתי אותו". הוא הוסיף, כי כתב האישום נגדו "מגוחך" וכי "כולם ראו שהשוטרים הם אלה שדחפו אותי".

בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר פדרמן כי "זו הייתה בקשה מגוחכת של אנשים חסרי דרך וחזון. לא זו בלבד שהרסו את ביתינו והיכו את ילדינו, עכשיו הם גם רצו לכלוא את כבשת הרש ולקחת את החופש שלי. ברוך השם, הקדוש ברוך הוא גילגל להם אותה בהפתעה. להגיד שאני תקפתי שוטרים זו בדיחה." פדרמן הגדיר את הפרקליטות, את השב"כ, את המשטרה ואת השמאלנים כ"כבשה ששחטו אותה הרגע והיא עדיין מפרפרת ובועטת" והביע תקווה כי "הרדיפה הזו תסתיים לפני ה-11 בפברואר, יום הבחירות".

תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה אתמול לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד פעיל הימין נועם פדרמן בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. כתב האישום מתייחס למעשיו של פדרמן בזמן פינוי מאחז בלתי חוקי בקרית ארבע לפני כשבוע וחצי.

מכתב האישום שהגיש עו"ד רוסטיסלב פסק עולה כי בשעות הבוקר, ב-26 באוקטובר, הגיעו כוחות משטרה למאחז בלתי חוקי הסמוך לגבעת חרסינה שבאזור קרית ארבע על מנת לפנותו ולבצע צווי הריסה למבנים שבו. מפקד יס"מ באזור יהודה ושומרון הגיע לביתו של פדרמן במאחז במטרה להציג בפניו את הצו, לפיו שטח המאחז הוכרז כשטח צבאי סגור.

עוד נטען כי פדרמן התעלם ממפקד היס"מ, הפנה לו את גבו והחל לצעוד במהירות לעבר הבית. בשל חששו של מפקד היס"מ כי פדרמן יתבצר בביתו, נעמד מפקד היס"מ בדרכו של פדרמן והודיע לו כי הוא מעוכב. לאחר שפדרמן התעלם, הודיע לו מפקד היס"מ כי הוא עצור. בעקבות כך, החל פדרמן להשתולל ולדחוף את מפקד היס"מ, שהנחה בינתיים את השוטרים להרחיק את פדרמן מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully