וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל חוטף על הראש מנסראללה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

6.11.2008 / 9:24

עיתון ערבי דיווח כי מזכ"ל חיזבאללה נזף במשעל משום שחמאס לא הזמין את הג'יהאד לכנס חשוב. הבטיח לנסות לפייס בין מנהיגי הארגונים

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה מנסה לפייס בין ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, לבין מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי רמדאן שלח. מקורות פלסטינים המוגדרים "מהימנים" מסרו (חמישי) לעיתון הכוויתי "אל-ג'רידה" כי נסראללה נפגש שלשום עם משעל בניסיון לתווך בין הצדדים.

הנתק בין משעל ושלח פרץ עקב אי הזמנתם של שלח ושל בכיר נוסף בארגון ל"וועידת ירושלים" שנערכה בדוחא בחודש אוקטובר. לטענת הג'יהאד האיסלמי, חמאס מחק את שמותיהם של אנשיו מרשימות המוזמנים שנשלחו לשלח ולסגנו אנור אבו טה. "נסראללה התערב בסכסוך שפרץ בין השניים לאחר שמספר אישים בכירים בחיזבאללה ניסו לקיים פגישת פיוס ביניהם", הוסיפו המקורות.

לטענת המקורות, הניסיונות הקודמים העלו חרס לאחר ששלח סרב לקבל את ההתנצלות של חמאס. "שלח סבור כי בתוך חמאס קיימת קבוצה שאינה מוכנה לכך שהג'יהאד האיסלמי יגדל וירחיב את שורותיו". המקורות ציינו כי נסראללה "נזף במשעל על כך שחמאס מחק את שמותיהם של שלח ואבו טה והבטיח לפעול כדי להפגיש בקרוב בין משעל לשלח כדי לפייס ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully