וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יעלה בגורלה של שרה פיילין?

6.11.2008 / 0:51

לאחר שנשלפה על ידי ג'ון מקיין מהאנונימיות באלסקה, האם שרה פיילין מתכננת להתייצב לקרב האמיתי ב-2012 על תפקיד הנשיאות

לאהוב אותה או לשנוא אותה, בכל מקרה אי אפשר להישאר אדיש לשרה פיילין, מושלת אלסקה ומי שהייתה סגניתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות. כעת כשהמירוץ נגמר וג'ון מקיין קרא להתאחד סביב הנשיא הנבחר ברק אובמה, בארצות הברית שואלים מה יהיה עתידה של פיילין.

לאחר שנשלפה מהאנונימיות באלסקה, והפכה לסלבריטאית, התחככה במראיינים שלא תמיד הבינו את תשובותיה, ואפילו הספיקה לצחוק על עצמה בתוכנית "סאטרדי נייט לייב", נראה שהיא עשויה כעת לחשוב קדימה על המרוץ לנשיאות ב-2012.
"אינני יודעת איפה אני אהיה מבחינה פוליטית ב-2012", מסרה לעיתונאים בפניקס אתמול, אולם העניין שלה והרצון לקחת חלק בעולם הפוליטי נרמז דווקא בנאום התבוסה שנשא מקיין, "המפלגה הרפובליקנית וארצות הברית בכלל יכולים להסתכל קדימה בעניין רב לתפקידה הבא של מושלת אלסקה".

פיילין, בת 44, משכה קהל עצום במהלך הקמפיין, ולעצרות התמיכה שלה הגיעו יותר אנשים מאשר לעצרות התמיכה של מקיין עצמו. היא הוכיחה את עצמה כנואמת מוכשרת והצליחה להעיר את המפלגה הרפובליקנית. מנגד היא הייתה קצת פחות מוכשרת בראיונות בטלוויזיה ואפילו נאלצה לשמוע כמה חברים ממפלגתה רומזים כי עדיין חסר לה הניסיון כדי להיות במרחק נגיעה מנשיאות ארצות הברית.

"יש לה עתיד בפוליטיקה הארצית", אמר האסטרטג הרפובליקני סקוט ריד, "היא צריכה לעבוד ולשקם את החלקים בדמותה שהפכו לקריקטורה, אולם הפופולאריות שלה היא עצומה, היא צריכה לקחת פסק זמן באלסקה ולהתארגן, יש לה מספיק זמן לתכנן את מהלכיה לאחר חופשת חג המולד".

בעוד שלסגנות המפלגה היא נבחרה על ידי מקיין, אם תחליט להתמודד על המשרה הבכירה יותר – מועמדת המפלגה הרפובליקנית, היא תיאלץ להתמודד עם חברי מפלגתה כגון מייק האקבי, מיט רומני, ובובי גינדל מושל לואיזיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully